Ik heb al zoveel speelgoed voor mika dat ik nu echt geen speelgoed meer wil. Als ie straks de leeftijd heeft dat ie zelf uit kan kiezen komt er speelgoed genoeg . En dit heb ik toch nog allemaal nodig, dus of ik het nu zelf koop of dan maar aan sinterklaas of de kerstman vraag dat maakt dan geen verschil
Nou Indi ligt hier ook lekker op bed. Ze werd een beetje zielig wakker vanochtend, pijn in haar keel en strontverkouden! Ze werd wel pas om 8 uur wakker dus dat is dan netjes. Ben net dus even de kruidvat in geweest voor de little people boerderij. Manlief die vond het onzin ''want ze heeft al zat speelgoed en ze speelt er niet mee'' maar ik heb hem lekker toch gekocht. Ik heb ook nog een muziekinstrument voor haar en ga nog ff bij de bartsmit het teletubbie-eiland voor in bad kopen. Manlief ziet het met kerst wel wat ze krijgt
heb je helemaal gelijk in maar ik kan me moeilijk inhouden als ik een leuke aanbieding van leuk speelgoed zie ik heb ook altijd gezegd van bij ons komt niet zoveel speelgoed...maar je zou eens moeten zien wat hier ligt *ahum*
wat zielig voor haar zeg! beterschap! manlief heeft hier niks te zeggen over welk speelgoed er gekocht wordt...hij ziet het wel als ie thuiskomt en hij vind het altijd leuk
Ik vind het wel leuk om speelgoed te kopen voor Indi. Kan moeilijk verwachten dat ze een half jaar met hetzelfde speelgoed speelt. Gaat een beetje vervelen
Noof heeft nog heel veel van jor, maar dit was een leuke aanbieding (en ik heb er al heel vaak bij staan kijken..) dus toch maar speel goed
Pakketje van de Bart Smit is hier binnen. Zat ook nog pakpapier bij. Bij datdorp zaten trouwens nog apart 4 poppetjes van little people en poesjes enzow, hoort dat? Dus apart in een kokertje erbij... Ow en in een heeeeele grote doos dus ik ga zo een huisje voor Mayron maken
Ja nou met die aanbiedingen kan ik me nog wel inhouden. Mika speelt eigenlijk helemaal niet met dat little people gebeuren. Bij een kennisje van ons staat dat ook voor haar zoontje, net zo oud als mika maar mika kijkt er nog niet naar om. Dus waarom zou ik het dan voor hem gaan halen. En auto's heb ik hier genoeg en heb een hele bak vol met duplo voor te bouwen en te doen dus hij kan goed vooruit
Hieb heb ik zo'n curver doos zeg maar zo'n grote waar al het speelgoed in ligt, en keer die doos om de zoveel tijd eens om om dan het onderste speelgoed (want dat pakt ie dus niet uit de doos) weer bovenop te leggen zodat hij daar weer mee speelt enz. En boven heb ik nog een hele doos en tas met speelgoed staan wat we ooit een keertje gekregen hebben dus daar kan ik ook van pakken.
Auto's vind Indi ook erg leuk Grr ik ben mijn mobieltje kwijt, waar kan dat kreng nou liggen?? Het erge is ook nog dat hij uitgevallen is omdat de batterij leeg is:x