ik moet eigenlijk nog dweilen maar vanmiddag komt er nog iemand om de glasvezelaansluiting in de kamer te maken en dan moeten ze boren, dus ik denk dat nu dweilen geen zin heeft (en ik heb ook geen zin dus dat komt goed uit )
haha ah dr kan aardig wat in maar Noof zit er smorgens en s avonds als ik ook nog wel in, dus moet ze wel wat ruimte hebben
Daar heb ik gelukkig niet zoveel last van. Ik ben juist best een zeur met speelgoed kopen. Vooral het duurdere speelgoed dan. Wil gewoon zeker weten dat ze er dan ook een poos mee speelt, en als ik denk dat ze er nu nog niks aan heeft koop ik het ook echt niet. Ook al is het een leuke aanbieding. Kijk daarom meestal inderdaad ook bij de Kruidvat, daar hebben ze vaak leuk klein speelgoed wat ook niet zo duur is. Eigenlijk heeft Arinde helemaal niet veel speelgoed, maar wat ze heeft daar speelt ze goed mee. Dus vind het eigenlijk ook niet zo nodig om er nu veel bij te kopen.
Zag op de site dat je bij aankoop van iets van little people je er zo'n koker gratis bijkrijgt. Alleen online is dat. Dus vandaar
noof heeft ook veel van jor.. Maar koop zelf ook nooit wat eigenlijk.. Vaak vind ik het of te onnutig..of te duur... of te rommel.. nou jah, Ik kan maar moeilijk iets vinden, wat leuk voor haar is enz..
ik koop ook zeker niet alles wat ik leuk vindt hoor, maar ik vind het leuk om speelgoed voor Rihanna te kopen en te zien hoeveel plezier ze ermee heeft ach ieder z'n zwaktes he
ja ik kan mika ook goed meenemen hoor, heb ik dan geen kind aan maar moest vanmorgen snel snel, omdat mijn moeder de auto weer nodig had vandaar . normaal gaat mika altijd mee als ik kleding moet hebben ofzo hoor. Koekje dr bij en gaan met die banaan
om alle speelgoed in te doen zeker hij staat er nog omdat het soms nog wel makkelijk is om mevrouw er eventjes in te zetten...bijv als ik naar de wc moet