Waarom ga je toch nog minder werken? Ik hoop voor je dat het gaat lukken zoals jij het graag zou willen.
zo badkamer klaar, wc schoon, boven en benedenverdieping stofgezogen en alleen zo nog eten koken en dan vanavond nog even het bed opmaken en dan is het wel weer mooi geweest voor vandaag!
bij on hetzelfde verhaal met de aventfles, maar heb dus nu een standenspeen (0mnd+) van difrax (brede halsfles) en dan gaat het ook binnen 10 min
die is leuk geworden. had daar al wat van je werkjes gezien, maar geen reacties geplaatst omdat ik nog geen leuk plaatjedaarvoor heb gemaakt om mee te reageren en alleen een tekst reactie vind ik niet leuk omdat niemand dat doet. jij hebt je trouwens een dag eerder aangemeld voor de certificaatlessen dan ik.
haha. hij zal wel niet stil blijven zitten of wel , ben nl niet zo'n held in kinderen knippen (ben altijd bang dat ik ze in de oren knip)
is iig wat verdovend lijkt wel. als ik het erop spoot leek het tenminste of dat iritanten pijnlijke gevoel een poos minder werd
ja ook niet, maar is net met bevallen, als het echt pijn doet en zo boeit het je helemaal niks zolang je maar van de pijn af bent
heel klein laagje water in de pan, zout er over, en evt peper/nootmuskaat, en dan koken, tot het gekrompen is.. en dat doet het maar ik lust geen spinazie heb stampot andijvie bedacht haha
haha en jij weet hoe het klaargemaakt word? kan ik het wel vertrouwen . zoiets was ik ook al aant denken om het klaar te maken