Ja hoor...heb alles gedaan wat ik wilde doen...en nog meer eigenlijk..dus dat is wel lekker. Heb nu nog even de notulen van de vergadering van gister gemaakt, dus dat is ook weer gebeurd. Alleen straks nog even boodschappen doen.
Dat laat ik manlief ook vaak doen. Die is langer en dat scheelt mij weer een trapje pakken. Nou is het pakken niet zo erg maar erop staan.
Maar jij hebt toch last van je bekken? Dan lijkt me dat inderdaad niet zo'n goede bezigheid. Ben altijd wel weer heel blij als het gebeurd is, want je huis knapt er echt van op. Maar ja...meestal heb ik wel een smoes: het regent, of de zon schijnt net te hard of, of, of... maar nu was ik zo lekker bezig in huis dat ik gewoon maar even doorging. En dan profiteren we er maar even van.
Ik ga even lekker uitgebreid douchen en daarna nog even lekker verder lezen in mijn boek (als Arinde dan nog slaapt). Gewoon even lekker tijd voor mezelf!!! Tot straks!!
haha, eigenlijk is het niet goed dat hij dat deed, maar ik kon bijna niet meer van het lachen waarop hij ook weer moest lachen en het was dan toch wel weer aandoenlijk