De was ligt inmiddels in de kast en de trap en de beneden etage is gestofzuigd. Heb nu enorm last van mijn bekken dus de toiletten en badkamer schuif ik door naar morgenochtend. Vind het wel mooi voor vandaag.
Heb je de mouwen wel dat je ze eraan kan ritsen? Misschien wordt Mees net als Wessel, en ik vermoed ook Karsten, wel wakker omdat hij koude armen heeft?
Ik ga mezelf even trakteren op een aflevering van ATWT. Vind dat ik dat verdiend heb na al het harde werken. Loop er maar 12 achter dus dat is dan mooi weer 1 weggewerkt voor er zo weer 1 bij komt.
daar letten ze ook echt niet op hoor, is meer voor mezelf trouwens, Mees heeft de hele dag nog niet geslapen ik weet echt niet wat hij heeft hoor? Is nu dus super druk en dreinerig want hij is kei moe. Doe hem dus lekker vroeg naar bed straks en hopen dat hij dan wel wil gaan slapen!!!!
sow, Rihanna wordt goed verwend dus. Leuk hoor! En alleen maar leuk toch als ze niet alleen met poppen ofzo speelt! Juist stoer hoor!
Begin zo langzamerhand het idee te krijgen dat dit blijvend is en dat ik dus naar mijn lijf zal moeten luisteren.