Ik hoop het ook voor je. Denk dat Karsten ook het slaapje van Mees heeft gedaan vandaag want hij heeft geslapen van 11 tot 13.30 uur en van 15 tot 17 uur.
Als het goed is moet Ramoontje vanaf 9 november weer internet hebben, dus maandag over een week is ze er weer bij.
hey hallo weer ff. nikita had net goeie verhoging. 38.4 ik hoop niet dat ze ziek gaat worden. ff molletje gegeven en straks weer op bed denk ik maar ze is ook hangerig en huilerig. dus sen je kan je lol op morgen hopelijk is ze morgen beter te pas
ja precies. jij bent een expert erin he haha. ze heeft geen griepverschijnselen dus t zal wel door haar tandjes komen. ze slaapt ook wat meer maar voor de rest niet
hihihi, ja, verwennen is ook zooooo leuk. Ik koop 10 x liever iets voor Mees dan voor mezelf! Nou, hier ligt Mees ook op bed. Met veel pijn en moeite en voor het eerst sinds vandaag Nou maar hopen dat hij vannacht een beetje redelijk slaapt want ben er eerlijk gezegd nogal brak van dit keer
Ow, wat leuk zeg!!! Ben benieuwd of het erbij hoorde. JE hoort het morgen of maandag van me want had net bericht via de mail dat het onderweg is!
hihihi, ik zie het al helemaal voor me!! Niet de amazing meezingshow van Leon maar de amazing Anno en Noof show!!
pfff, ik moet ook nog boven alles doen en de badkamer/wc boven. zucht............. omdat Mees verder de hele dag niet heeft willen slapen is daar helaas niks van gekomen
hihihiihi, ennuh........... leuke slofjes trouwens! Waar vandaan heb je ze als ik vragen mag? Mees heeft echt al van die schuiten dat ik niet weet waar ik slofjes kan kopen, maat 24 namelijk
whoehahhahhaa, die blik in zijn ogen ook!! Van 'oepssssssssss, stil blijven zitten, stil blijven zitten!'