wij smsen wel ff naar je als we wegrijden richting jou en dan zet ik er meteen bij hoe nikita is op t moment, nu ze gegeten heeft lijkt ze al weer op te knappen en ze heeft nu ook geen verhoging meer, komt goed slaap lekker en tot morgen
meid ik hoop dat het de laatste dagen wat beter is gegaan. mees moet natuurlijk ook ff wennen aan zijn nieuwe schema qua eten. hij krijgt nu in ene 's ochtends zijn fles niet en wel s avonds...ik vind het zo vervelend voor je. ik wou dat ik je kon helpen. en dan dat gezeur van je vent werkt ook niet echt mee. Ik ken het helemaal hoor. maar dat weet je al het is enorm moeilijk maar probeer er wel over te praten want anders kom je op een gegeven moment net als wij recht tegenover elkaar te staan. bij ons was het kielekiele maar gelukkig gaat het nu zo veel beter. in sommige gevallen kan het goed zijn, maar in andere miss ook niet... een nachtje of weekendje bij opa en oma doet ook wonderen. of bij vrienden...dat doen wij nu ook regelmatig en dat is echt heel goed voor je nachtrust maar ook voor je relatie. vertrouw mij maar!
Da's lief van je Ling, bedankt voor je lieve woorden!! Helaas is het de afgelopen nachten niet veel beter gegaan en ligt Mees nu net 1,5 uur op bed (voor het eerst vandaag!!). Manlief en ik praten er ook goed over hoor, dus dat zit wel snor. Zijn harstikke gek op elkaar en blijven dat ook wel is de bedoeling!!! Maar idd, die slapeloze nachten gaan gewoon opbreken en dan reageer je dat toch het makkelijkst op elkaar af . Gelukkig weten we allebei waar het door komt en dat het maar tijdelijk is! Meiden, heb net toch ff gauw nog de badkamer gedaan en toen lekker zelf onder de douche gesprongen met m'n nieuwe rituals douchefoam (zit nu dus mandarijntjesfris achter de pc), ga nu afsluiten en dan lekker met het tijdschrift dat ik gekregen heb (geloof dat het flow oid heet) op de bank. Nogmaals een hele fijne avond allemaal en tot morgen!!! Liefs van mij!
graag gedaan hoor. ik weet gewoon wat je meemaakt (en met ons vele anderen8)) nou miss dat de slaapzak nog wonderen doet. justin slaapt alleen in een slaapzak met mouwen omdat hij de dekens wegtrapt en dat gaat ook prima. Goed dat jullie er wel over praten. Dennis is niet zo'n prater en dat was erg moeilijk zeker omdat je het dus op elkaar af reageerd. Het is gewoon moeilijk. En de gebroken nachten breken je gewoon op. Dennis zei en zegt het nog: ik snap niet hoe jij het volhoudt. Ik moet er vaak ook nog 1x per nacht eruit om een speentje in te pluggen, en gewoon om 6 uur weer eruit om te gaan werken (4 dagen en dan de rest er nog bij). En hij is dan echt kapot als hij zijn aantal uurtjes niet heeft gehaald. Tja, ik ben ook moe maar ik ga gewoon maar door. hij doet het niet, dus iemand moet het doen. Het is niet dat hij het niet wilt, maar hij hoort het gewoon niet. ik kan een brandalarm naast zijn oor af laten gaan, en dan nog slaapt hij door. justin wordt gewoon wakker van ZIJN wekker en ik moet dennis nog exttra aanporren! Gelukkig gaat het tussen ons wel goed. Laatst nog wel ruzie gehad maar geen ruzie is ook niet goed denk ik dan maar!!
oh vergeet ik helemaal: justin kan zelf gaan staan (midden in de kamer bedoel ik dan)!! ben helemaal trots op mijn kleine ventje!!
De witte . al moet ik er wel bij zeggen dat dit nog een oude foto is met iemand anders dan leon. Die op de foto in het wit staat is iemand anders die er mee gestopt is en daarvoor is leon in de plaats gekomen, maar toen waren de foto's al gedrukt op de kaartjes
hej, ik zie dat ik ineens een nieuwe avatar heb. Gister geprobeerd maar toen kreeg ik hem niet upgeload en nu staat ie er ineens
oh had ik dat al verteld? vorige week op een motor gezeten die me wel wat lijkt!! moet nog ff sparen maar dennis wilt wel een goede motor dus bij dealer wordt dat. Zo grappig, eerst zegt hioj: wil je dan ook een motor kopen? ik: ja miss wel ben al aan het sparen. hi: ik weet niet of dat wel goed is, we hebben ook een auto en we moeten nog zo veel in huis doen. ik: nou ja, ik hoef hem niet meteen te hebben. hij: maar ik wil wel dat je het bij houdt anders is het zonde. ik: ja das waar, dan huur ik wel of kijk ik wel op MP. hij: nee je moet er wel eentje hebben want huren doe je niet snel en als je er 1 hebt dan pak je hem veel sneller om ff te rijden. en het wordt wel een goed onmderhouden desnoods betaal ik wel bij!!8) hahaha hoe bedoel je als een blad aan een boom!!!!
had ik gen zin in. ben beetje aan het surfen op MP naar motoren en hier beetje rondhangen. tv staat gewoon aan maar kijk er niet echt naar...!!