haha jawel sommige mensen doen dr ook nog een beschuitje door.. en een eitje dr op.. maar ik eet het altijd zo simpel mogelijk uit een potje helemaal
lekker! wij morgen boontjes met kip.. heb maar gelijk voor morgen mee genomen.. stom trouwens de friso 1 was op in de winkel.. ook handig als je kind verhongert ofzo. vind dat ze dat soort spullen gewoon op voorraad moeten hebben..
toevallig vandaag bij kruidvat gehaald....friso 1 extra plus nutriton...zou niet willen dat ik zonder kom te zitten morgen witlof met aardappeltjes en krokante kipburgers
haha jawel sommige mensen doen dr ook nog een beschuitje door.. en een eitje dr op.. maar ik eet het altijd zo simpel mogelijk haha lekker makkelijk, normaal maak ik het ook met spinazie uit de diepvries maar nu was verse spinazie in de aanbieding dus dacht probeer dat eens vandaar, ja ik kook ook een eitje, en wat aardappelen en dan zien we wel of het smaakt uit een potje helemaal vind verse beter te eten dan uit de vriezer of potje.. maar ja ik vind het zoizo vies, dus ik duw meestal het potje zonder deksel in de magnetron, en mik dat op het bord, t is voor de anderen sneu, maar ik vind het zo vies dat ik er geen moeite voor doe er wat beters van te maken