Was is Nikita toch een heerlijk rustig meisje. Zolang ik nu achter de pc zit, zit zij heerlijk op schoot met het rekenmachientje te spelen.
Ik denk dat ik er zelfs goed in ben.. Owh ik zag ook een vogeltje.. bij mij in de tuin.. zou dr ff een foto van maken.
Zo ziet de gemiddelde vogel er bij mij in de tuin uit (dit is nog een smakelijk exemplaar.. Heb ze ranziger gevonden)
T zijn kleine veertjes t was een mus, die zitten hier het meest En duiven vinden ze niet zo makkelijk te vangen denk ik...
Maar niet echt een romantische papagaai hier in de tuin dus.. Hang of leg ook maar niks neer (of heel hoog voor de merel die hier altijd wel durft te komen)
Goedemorgen, heb een beetje terug gelezen maar echt veel weet ik dus niet. Heb gelezen dat de eerste nacht met z'n viertjes bij KK goed is gegaan en dat Maureen goed groeid en natuurlijk dat Esmée de clown was hahahah!!! Hoop dat allles snel weer helemaal normaal is en dat Christian snel weer de oude is! Liesje, las over jou werk maar moet zeggen dat wat ik hier zo lees ik niet echt kan zeggen dat je flexibel bent. Tuurlijk als je geen oppas hebt is dat heel lastig maar nu spreek ik uit eigen ervaring dat er bijna altijd wel een oppas te vinden is als het echt nodig is. Zeg niet dat je dan standaard elke vrijdag moet gaan werken maar misschien was het in het verleden wel beter geweest om een keer een vrije vrijdag op te geven om te gaan werken. Ik heb in het verleden ook vaak genoeg moeten switchen met opvang en andere mensen moeten vragen dan mijn moeder om op te passen zodat ik een andere dag kon werken dan de dagen die ik normaal gesproken werk. Ben er ook vaak genoeg door genaaid maar toch deed ik het omdat ik vind dat die flexibiliteit niet hoeft te verdwijnen omdat je een kind hebt. Beetje lang verhaal geworden maar waar het op neer komt is dat het van twee kanten werkt en als jij niks doet voor je werk doen ze ook niks voor jou, het zou ook andersom zo moeten werken maar hun zitten nou eenmaal in een betere positie als jij want zij hebben jou niet nodig en jij hun wel. Verder.... little people. Volgens mij hebben we helemaal niks van little people, wel veel van abrix en heeeeeel veel houten blokken die de kamer door zwerven. Gisteren zijn we wel door de intertoys en bart smit heen gelopen en hebben genoeg gezien voor sinterklaas. Het is zeker dat hij een laptop krijgt waarschijnlijk die van woezel en pip en daarnaast krijgt hij dan nog wat kleins maar wat weet ik niet want ik kan niet kiezen. KK, mooi doek hebben jullie gekregen van suus en jeroen!!!! Senn, vandaag wordt de kamer van Maarit gespoten toch?? Ben benieuwd naar het resultaat! Dat was eigenlijk alles wat ik nog weet, de rest is alweer uit mijn hoofd verdwenen en is denk ik in mijn grote teen beland of zo. Hier gaat alles goed, druk met werken, huishouden, Julian, Roeland en de honden.
hoihoi ja klopt!! jij hebt ook alles in de gaten he gaat tot nu toe goed, misselijk en moe maar ook dat wordt al een stuk minder! dankje af en toe lees ik hier wel bij, het gaat me te snel om actief mee te doen maar vind het leuk om alle ontwikkelingen te lezen van andere kindjes van Y zijn leeftijd.
Niet in je kleine teen? Suus en Jeroen zijn nu druk bezig met spuiten. Ben echt super nieuwsgierig maar ik ga niet kijken want die gassen zijn niet goed om in te ademen.
He meiden, Hoe is het hier?? Senn, ben benieuwd naar het eindresultaat!! Heerlijk hé als ze zich zo kunnen vermaken!! KK, mooie foto's van Maureen! Ze begint echt steeds meer op Esmée te lijken!! Anno, hier ook nite vogels in de tuin, Had ook een x allemaal lekkere nootjes heen gehangen en wat kwamen erop af?!?!?! Kraaien!!:x Niks geen andere mooie vogeltjes.. Mooie foto van Noof!! Mooie huisjes van Mayron en Nikita gezien! Mirem, wat heerlijk dat mees zo lekker geslapen heeft!! Wie weet is het wel de slaapzak hoor.. Sem wordt ook altijd wakker als hij het koud heeft! Hopelijk breken de doorslaap en uitslaap nachten gauw aan!! Ling, wat super van Dennis zeg!! En wat goed van Justin!!! ML, mooie papegaaien!! Heb er ook een foto van!