Kids vermaken viel wel mee. Nikita is heeeeeeel rustig en Karsten was met Niels mee Sven ophalen en Maarit heeft zich ook prima vermaakt met kleuren. Nu liggen de 2 jongste op bed en Sven zit op de nintendo DS en Maarit is met een 1/ oog tv aan het kijken en aan het gymen in de huiskamer.
hij eet gewoon zijn avondeten niet op wat ik ook geef, helemaal niks hij wordt dan zo driftig en slaat alles uit mijn handen. soms niet eens 1 hapje. zou het door zijn doorkomende kiesjes komen? als je tip hebt graag, dan lees ik het morgen wel want hier is er 1 wakker ben beniewd naar het resultaat van je muurschildering!! Echt een mooie plaatje uitgezen btw.
haha, ik eet ze keurig op.. Hier moet iedereen eten wat de pot schaft, dus ik ook.. anders is het ook niet meer geloofwaardig. als jor wel zn bord leeg moet eten, en ik doe het zelf niet.
noof heeft de laatste twee dagen ook geen hap avond eten genomen.. Zelfde idee, maar ik maak me dr niet druk om, ze eet brood fruit enz.. dus ach, zou wel weer goed komen Dus heb geen echte tip, jah geen strijd aan gaan.. dan is het einde helemaal zoek denk ik.
Eet hij zelf? Karsten wil sinds een paar weken ook geen hapjes meer van mij. Ik schep nu een hapje op en hij brengt zelf de lepel naar zijn mond. Wat ook een idee is om hem een eigen bakje te geven met een klein beetje erin en daarbij een eigen lepel. Dan hij zelf een hapje proberen op te scheppen en naar zijn mond te brengen en jij kan hem ondertussen hapjes tussendoor geven. Dit laatste werkt bij Karsten niet meer vandaar dat wij nu een hapje maken voor hem en hij de lepel zelf naar zijn mond mag brengen. Soms moeten we hem wel helpen met sturen. En kinderen op deze leeftijd kunnen leven van 1 boterham per dag dus als hij een periode wat minder avondeten eet is dat geen drama. Het wordt alleen een drama als je er zelf een drama van maakt, en daar heb je uiteindelijk alleen jezelf mee omdat het je frustreerd. Ik hoop dat je hier misschien iets mee kan.
Ik haal vaak maar 1 pak, daar zitten er 15 in. Sven eet er makkelijk 6 Maarit 3, Karsten 2 en Niels de andere 4. Tja dan is het op dus eet ik wel een boterham.
Zo ik ga eens even kijken hoe het boven is en de hardwerkende mensen hier van een natje en een droogje voorzien. Tot straks.
Dit is echt zo super WAUWIE! Maarit is echt helemaal aan het stuiteren nu ze het gezien heeft. Susanne en Jeroen echt ongelovelijk bedankt, jullie zijn schatten!!!!