Heyyyyyyyyyy Ingrid, leuk je weer te horen, was ff geleden! Hoe is het met je kleine uk????? En zelf helemaal kwaaltjes vrij??
Je zal vast al wel antwoord hebben, maar je had het helemaal goed hoor!! Het is ik word, zonder t (denk maar aan het werkwoord lopen )
Goed he, was zo blij!!!!!!! Maar durf nog niet te hard te juichen hoor Wel zag ik vanavond dat hij weer een hoektand en kies op doorkomen heeft dus daar zal hij misschien ook wel last van hebben gehad.
Vind het echt zo super tof voor jullie!!!!!!!!! En jeetje, al meer dan 6 weken dus!!!! Ik heb het mijn ouders 2 dagen na de test verteld, op de dag van de 2e test zeg maar. En de moeder van manlief hebben we het geloof ik een paar dagen later verteld.
Jeetje meid, vruchtbare familie hoor!! En wat super fijn voor je broer en schoonzus zeg!!! Het is ze zo gegund, vooral na die vreselijke ervaring hiervoor . Wat ongelooflijk fijn voor ze zeg!!! En ook heel leuk voor jullie onderling om samen zwanger te zijn!!!! GEFELICITEERD!!!!!!!
poeh, hebben we elkaar dus afgewisseld want zo te horen had jij een flinke heavy nacht met behoorlijk wat onderbrekingen. Hoe ben je de dag verder doorgekomen? Ging het wel of was je super brak?
hmmmm, dus best veel last van allerlei kwaaltjes al. Had je dat bij Julian ook al zo vroeg in de zwangerschap?
misschien nog niet zo'n zin omdat hij het kruipend ook allemaal wel kan . Heeft hij wel een loopauto? Die heeft bij Mees toen echt wonderen gedaan. Of net wat ML toen zei, gewoon iets voorhouden wat hij anders nooit mag hebben en heeeeeeeeel interessant vindt (afstandsbediening, mobieltje enz). Misschien dat hij dan wel wil lopen?? Jeetje zeg, lijkt me enorm naar de klachten die je omschrijft. Dus je moet het nu vast ook extra goed in de gaten houden met je bekken enzo. Anders eens naar een bekkenfysiotherapeute gaan?
En als jullie jacobs ouders nou echt op het hart drukken het absoluut niet verder te vertellen??? OF als je echt denkt dat dat ze niet gaat lukken, het eerst alleen tegen jouw ouders zeggen? Je moet het toch ook gewoon kwijt. Zou ik wel hebben iig. Ik wou het toen ook echt zsm met mijn ouders delen, of het nou wel of niet goed zou gaan. Pfff, moeilijke beslissing hoor. Wat zegt jacob ervan dan?
Ja, dat wachten met vertellen is zoooooooooooooooo moeilijk, omdat je er zelf gewoon zooooooooo vol van zit en het het liefst aan alles en iedereen zou willen vertellen.
aha, manlief is dus iig weer thuis en aan de klus! Beter!!! Hopen idd dat het opschiet want niet kunnen douchen is niet echt fijn natuurlijk. Hoe doe je dat dan met Arinde?
Ahhhh, ja, leuk he?! Mees doet het ook steeds meer, idd ook met dat napraten. Het is ook steeds leuker samen spelen vind ik omdat ze je nu echt begrijpen enzo.