slaap lekker dan alvast! vind het altijd vervelend als ik niets meer te lezen heb was dit boek weer net zo spannend?
Jaa was ontzettend spannend..Het laatste deel van de serie die ik laatst heb aangeschaft. Herinner me net dat ik nog een spannend boek van mijn moeder heb geleend. Scheelt weer een boek kopen van de week, kan ze ook haast niet meer kwijt hier.
nou wij zijn weer thuis. leuk om te,lezen dat jullie t ook mooi vinden en kwebbels nog bedankt voor t ijsje ik ga lekker tv kijken dus ik kom maandag weer online voor nu fijne avond en slaap wel allemaal bye bye
Suus, wat een super mooie muurtekening/schildering hebben jullie gemaakt!!!!! KK, heeeeel veel beterschap voor Esmée! Mirrem, Julian heeft sinds zijn verjaardag een loopauto en iets voorhouden wat hij normaal niet mag hebben is misschien wel een idee maar dan moet ik eerst bedenken wat hij normaal niet mag hebben want de afstandsbediening en telefoon zijn al normaal voor hem om mee te spelen. Nou ja zie wel, er komt een dat dat hij loopt!!! Vanmiddag en vanavond dus bij mijn broer geweest, was gezellig en Julian had energie voor 10 wat wel goed uitkwam want we waren het campingbedje vergeten. Niet zo slim maar uiteindelijk dus ook niet zo erg. Wel heeft hij overgegeven dus dat was minder fijn maar daarna was hij gewoon weer vrolijk en blij aan het spelen. Wel vond hij de kat heel interessant alleen durfde hij deze niet te aaien, wel grappig drie grote honden doet hij vanalles mee maar een kleine kat durft hij niet eens te aaien hahaha.
Hier was aan het afsluiten maar zeg in de email nog een "noodkreet" van je aan mij persoonlijk gericht. Wilde naar bed gaan, mijn ogen vallen dicht, maar bij de buren is er buiten verjaardag en dat gaat er nogal ruig aan toe.
Oh Sen goed dat ik je hier tref, vanmiddag gaat niet lukken want we gingen al een bakkie doen bij mijn ouders.
Goed uitzieken hoor want anders ben je volgende week weer ziek als je te snel weer aan het werk gaat. Dat is bij mij altijd. Heeft Mees weer zo goed geslapen?
Hoe is het nu met Esmée? Heeft ze een beetje geslapen? Hoe gaat het met Chris? Wordt de pijn al wat minder?