de noppies winter collectie staat bij noppies geshowt op de site http://www.noppies.nl/collections.php?& ... 08&lang=nl
Dat klinkt goed, hoe gaat dat dan die kookwekker techniek en vanaf hoe oud? Demi is nog geen 4 weken dus vind 't 'n beetje vroeg om haar te laten huilen..
Kan me goed voorstellen dat je dan boos bent ! Hier ook een man die vind omdat hij werkt dat hij niks in huis hoeft te doen.. maar hij vergeet dat ik nog niet hersteld ben.. Hopelijk voel je je snel beter !
meiden t klinkt alsof jullie man vind dat jullie als enige voor een kindje hebt gekozen, mijn kerel wilt persee niet dat ik t alleen doe en wij hebben om die reden ook tijden afgesproken wanneer we erit gaan. ik tot 3.00 snachts en hij eventueel van 3.00 tot 6.00 als nikuta moeite heeft om te slapen en blijft huilen. en ik las iets over kookwekker techniek? ? hoe werkt dat en pas je t toe op julli babytje? ? groetjes susanne
Hi ladies, Ben ik weer ff kort, kan door alle comotie jullie niet bijhouden hoor! Maarre eindelijk mijn beste vriendin gesproken vandaag. (Probeerde haar telkens te spreken maar of zij was niet bereikbaar vanwege haar zieke kleine of ik kon niet opnemen omdat ik bezig was). Hele situatie aan haar uitgelegd en ook zij voelde het al aankomen. Ze kwam nu met een "plan de campagne" om Hugh meer in te laten zien hoe het is. Ze heeft hem zelfs op zijn werk gebeld haha. Nu heeft ze tegen hem gezegd dat ie dus meer moet doen maar ook moet zorgen voor quality time tussen ons. Dus heeft ze tegen hem gezegd dat hij me mee uiteten moet nemen als verassing en ook oppas moet regelen bla bla. Maar ze heeft me alvast ingelicht zodat ik me kan "voorbereiden" op het feit dat Tygo dus naar de oppas gaat. En vervolgens ga ik dus een "Oscar Awards Act" uithangen en Hugh complimenteren voor het feit dat ie zo attend is om aan ONS te denken en dat ie (en dat weet ie zelf nog niet) vrijdagavond + nacht DE GEHELE VERZORGING van Tygo op zich heeft genomen. Hugh heeft overigens ook aan haar "bekend" dat ie niet WIL helpen oid maar hij "ziet" het gewoon niet. Gisteravond (was ik nog volgens mij vergeten te vertellen) hebben we wéér gepraat. En wéér beloofde hij beterschap (Hij heeft overigens gister uit ZICHZELF een fles gemaakt en gegeven, hij ging stofzuigen en zorgde voor het avond eten). Maar ik vind het zo jammer dat ik voor de 400ste x weer zo'n gesprek moet voeren. Maar goed we wachten dus af...
Juli Mama's 2008 !!Gelieve het overzicht niet zelfstandig aan te passen zie info onderaan de pagina!! De Kids In onze gedachten Tessa* 11 maart 2008, Dylan* en Dinand* 8 april 2008 5 april Dylan* - zoon van Vergo - *8 april 2008 6 april Dinand* - zoon van Vergo - *8 april 2008 1 mei Kyara - dochter van Susi 1 mei Rebecca - dochter van Susi 27 mei Brenden - zoon van Nannie 18 juni Genaro - zoon van Miss Sil 22 juni Mies - dochter van Etje 24 juni Nilo - zoon van Patricia01 24 juni Britt - dochter van Mayo1982 24 juni Wessel - zoon van Bloem82 25 juni Nièl - zoon van Mrietje 25 juni Chris - zoon van Duikster 27 juni Karsten - zoon van Senninha 27 juni Sandro - zoon van Lee74 29 juni Senna - zoon van NinaVI 29 juni Jules - zoon van Nin0 30 juni Novalie - dochter van Anno niem 30 juni Jeroen - zoon van Memoiikke 1 juli Tygo - zoon van Silla 1 juli Mayron - zoon van Monkeylove 1 juli Roan - zoon van Niesje1980 2 juli Isabella - dochter van MamavanPerine 4 juli Midas - zoon van Anne75 7 juli Aimey - dochter van Nance1979 8 juli Nikita - dochter van Susanne85 9 juli Guus - zoon van Penny 9 juli Rajah - zoon van Heidi77 9 juli Jasmijn - dochter van Jessbutterfly 10 juli Jesse - zoon van TuttiFrutti 12 juli Mees - zoon van Christiea 13 juli Indi - dochter van Kwebbels 14 juli Isabella - dochter van Lisettedijkstra 15 juli Marin - dochter van Veraatje 15 juli Esmee - dochter van Knuffelkonijn 15 juli Dean - zoon van Mirre 15 juli Jasmijn - dochter van Beastie 16 juli Sem - zoon van Esther1986 16 juli Fenne - dochter van Daisy 16 juli Linne - dochter van Daisy 16 juli Fae - dochter van Athina 16 juli Marcus zoon van Sassa25 17 juli Joost - zoon van Ramoontje 18 juli Eline - dochter van Minka 18 juli Ivy - dochter van Sann 18 juli Timo zoon van Moesje83 20 juli Mika - zoon van Daantje85 20 juli Danique - dochter van Lientje 20 juli Mikayla - dochter van Miss Piggle 21 juli Merel - dochter van Essie1979 22 juli Yannick - zoon van Naomi32 22 juli Julia - dochter van Patricia34 23 juli Sam - dochter van Lovelykids 23 juli Iliyas - zoon van Mila24 23 juli Dean - zoon van Bd81 25 juli Demi - dochter van Mirjam2112 25 juli Anoeska - dochter van Pluys 27 juli Rihanna - dochter van Liesje76 29 juli Yelina - dochter van InezI 30 juli Jurre - zoon van Rensie 02 augustus Pieter - zoon van Mone 11 augustus Mehmet - zoon van Selma 13 augustus Julian zoon van Ingrid30 Afsprakenlijst Week 34 22 aug. om 9:20 uur 1e CB afspraak Marcus (Sassa25) Week 35 25 aug. om 11:00 uur 1e CB afspraak Joost (Ramoontje) 25 aug. om 11:30 uur 1e CB afspraak Anoeska (Pluys) 28 aug. om 09:00 uur 1e CB afspraak Sam (Lovelykids) 28 aug. om 10:00 uur nacontrole gyn MvP Week 36 01 sept. om 08:30 uur prikjes Tygo (Silla) 02 sept. Pien weer naar school (MvP) 03 sept. om 10:50 uur na-controle Gyn Sassa25 05 sept. om 15:20 uur prikjes Roan (Niesje1980) 05 sept. om 11:15 uur prikjes Novalie (Anno Niem) Week 37 08 sept. om 14:00 uur prikjes Karsten (Senninha) 09 sept. om 10:40 uur prikjes Mayron (Monkeylove) 09 sept. om ? uur 1ste CB afsrpaak Jurre (Rensie) 10 sept. om 09:40 uur prikjes Jesse (Tuttifrutti) 10 sept. om ? uur prikjes Isabella gaat via inloopspreekuur (MvP) 10 sept. om 10:00 heupecho Isabella (MvP) 11 sept. om 11:15 uur prikjes Mikayla (Miss Piggle) 11 sept. om 14:10 uur CB + prikjes Jasmijn ( Jessbutterfly) Week 38 15 sept. om 9:30 uur prikjes Joost (Ramoontje) 15 sept. om 09:40 uur prikjes Marin (Veraatje) 16 sept. Eerste werkdag Senninha 16 sept. om 14:30 uur prikjes + afspraak wijkverpleegkundige Indi (Kwebbels) Week 39 23 sept. om 13:45 uur prikjes Timo (Moesje83) Week 40 8) Buddylijst 8) Silla <--> Monkeylove <--> Mayo1982 Senninha <--> Patricia <--> Anno niem Athina <--> Penny Etje <--> Mama van Perine Duikster <--> Veraatje <--> Rensie Vergo <--> Mirre <--> NinaVI Niesje1980 <--> Lientje <--> Lee74 Susi <--> Susanne85 <--> Jessbutterfly Knuffelkonijn <--> Nannie <--> Esther1986 Jessbutterfly <--> Lisettedijkstra <--> Essie1979 Mrietje <--> Christiea <--> Kwebbels Bloem82 <--> Bd81 Heidi <--> Misspiggle <--> Duikster Lovelykids <--> Tuttiefrutti <-->Ramoontje Mirjam2112 <--> Miss Sil Selma2 <--> Ingrid 130 <--> Senninha Pluys <--> ? ? Wil je jezelf als buddy opgeven of heb je al iemand gevonden, geef het dan door voor de lijst! Verklarende Juli mamas woordenlijst Bedgym = Gymen in bed. Bijvoorkeur met man of vriend Penny-aktie = Een onhandige handeling of moment waar je achteraf erg om moet lachen, vernoemd naar onze lieve Penny Boutnacht = Een nacht waarin je niet slaapt omdat er iets is wat het slapen belet... Een dikke zwangere buik en bijkomende ongemakken of een baby die blijft janken. Ook bekend als Houtnacht Onderkantje = Het vrouwelijke geslachtsorgaan Kattenwas = Je baby opfrissen (gezichtje, handjes en billetjes) met een washandje i.pv. een badje. Boxsprinmatras/Surfplanken = Kraamverband Melkfabrieken= Borsten Artiesteningang= Anus Senseopads= Zoogcompressen Plaatsing of wijziging op de lijst? Stuur dan een PB door naar Silla (nodige info Kind; Geboortedatum + naam baby. Bij afspraken: datum, tijd, soort afspraak) . De lijst blijft dan netjes en up-to-date.