Nou, een geluk bij een ongeluk dan dat het hielp maar ik vind het maar een rare manier om kinderen iets te leren hoor!:x
Nee, hij voelt eigenlijk niet koud aan hoor. HEeft een romper aan en een pyjama en dan een winterslaapzak, alleen wel zonder mouwen. lekker joh, dat je een vaste aanstelling hebt! Ook weer een zorg minder idd!
hihihi zou ik ook hebben, het klinkt arrogant (en is het misschien ook wel) maar als moeder denk je toch altijd dat je het zelf het allerbeste kan
uuhhhh, nee, wou ff bijlezen hier, dus lig nog niet op de bank of in bed, ga ik wel zo doen, als ik bij ben
groot gelijk, is af en toe ook wel eens lekker toch! manlief hier wordt eigenlijk nooit als eerste wakker en als hij ook wakker wordt zeg ik soms gewoon tegen hem 'ga jij nu ff' hihi
hihihi, inmiddels zie ik alleen maar berichtjes van mezelf dus ben ik bij en kan ik met een gerust hart lekker gaan liggen. Meiden tot horens maar weer, denk dat het morgen gaat worden dus voor iedereen alvast een hele fijne middag/avond en nacht en tot gauw!!!
hoi hoi kwebbels wat een vreemde droom zeg! mirrem hoop dat je nu lekker ligt te slapen!! senn wat vervelend voor sven zeg! ik hoop dat er een manier is om hem van zijn angst af te helpen! monkeylove ik hoop dat het nu wat beter gaat met mayron! en dat hij vandaag niet zo'n last van zijn darmen enzo heeft gehad! verder weet ik het niet meer!!
hier aan het wachten tot mijn schoonouders langskomen.. heb er altijd zo'n hekel aan als er niet een beetje een tijdsindicatie word gegeven.. maar goed! ik zal trouwens vanavond eens alvast een paar foto's maken van isabella haar nieuwe kamer!! ze vind het zelf ook super mooi geworden hele tijd die die die aan het roepen naar de prinsessen op de muur oohw ja mirrem je vroeg nog of isabella weer helemaal beter is, op wat gehoest na is ze weer helemaal fit! wat doet de rest hier trouwens met de mexicaanse griepprik? ik mag er dus 1 omdat ik zwanger ben.. weet alleen nog niet zo goed of ik hem wel wil..
hey ben ik weer ffies, niks bijgelezen want ik ben kei moe van de training. was zwaar maar ja wat wil je... hierbij t linkje van t filmpje van Maarit haar muurtje. YouTube - Maarit's kamer enjoy. ik ga lekker douchen want ben nu net thuis
leuk filmpje susanne. zo, hier was de nacht gelukkig goed. esmée heeft van half 12 tot 7 aan 1 stuk doorgeslapen, daarvoor om het uur of half uur wakker doordat ze zo benauwd was.. om 9 uur gisteravond met haar gestoomd in de douche, toen werd maureen wakker om half 10, dus die eerst gevoed en rond kwart over 10 esmée haar pufje gegeven en een zetpil en rond half 11 lag ze op bed. daarna dus ff wakker om half 12 en die hebben we af en toe horen hoesten, maar we hoefden er niet uit gelukkig... maureen kwam netjes om de 4 uur vannacht. dat was wel lekker... esmée is vandaag weer erg benauwd helaas, maar dat zal ook nog wel ff duren... ik ben zelf dus druk druk druk, vandaar dat ik er weinig ben..
Ik ben er ook nog niet over uit. Wat ik me alleen afvraag is of het niet enorm wordt opgeblazen in de media allemaal. Als het niet veilig zou zijn dat zou het toch ook niet op de markt mogen komen? Ben benieuwd naar je foto's.
Ik vind hem echt helemaal super!!!! Heb hem gelijk aan mijn schoonmoeder gestuurd want zij zit in een rolstoel en kan dus niet op zolder komen. Heb je wel een goede training gehad?
Ik hoop dat de benauwdheid van Esmée snel over is. En logisch dat je onwijs druk bent. Je bent net bevallen, Esmée ziek, mannetje net uit het ziekenhuis, plus dat je je ritme nog moet vinden.
Dacht dat ik heel wat bij te lezen had. Schrok gewoon dat ik na een paar berichten alweer bij mijzelf was.