Zo ik moest gewoon 3x lezen om alles door te laten dringen. Hoezo, hadden ze het de 12e nog willen vieren dan? Hoe wil je dat bij ons dan gaan doen? 's Middags? Da's toch niet leuk. 's Avonds in het donker afwachten tot hij komt, da's pas spannend! Wat zei jij: "prima, gaan we weer terug naar het originele plan!" (snap je mijn systeem een beetje?)
Prima toch! Hier gaat de TV ook aan. Moet toegeven dat ik eigenlijk bijna elk jaar nog de intocht van Sinterklaas op TV heb gekeken. Vindt hem zo lief als Sint! Is voor mij toch een beetje een "echte Sint"! Ga trouwens voor Merel een Pietenpet kopen van 1,- bij Blokker of Kruidvat. Is wel leuk voor als ze naar de optocht gaat.
Inderdaad, ze verwachten dat ik mijn verjaardag ga aanpassen aan hun planning dus dan hadden ze 5 december en 12 december sinterklaas kunnen vieren en mijn verjaardag had dan maar een andere keer gemoeten Ik neem het campingbedje wel mee en hoop dat hij gewoon gaat slapen en zo niet dan moet hij maar vrolijk blijven en dan op de terug weg slapen en zondag uitslapen 's Middags is inderdaad niet leuk, sinterklaas hoort 's avonds in het donker bij de koffie of na de koffie ofzo te komen. In ieder geval niet wanneer het licht is. Ik heb mijn mond maar dicht gehouden maar het lag op mijn lippen om te zeggen: Prima dan vieren we het niet en dan tegen mijn schoonouders zeggen dat ze 5 december zijn uitgenodigd om het samen met mijn ouders te komen vieren.
Hmmm da's ook weer niet leuk, meteen na het eten na huis................ Vond het wel leuk vorige keer om nog lang na te tafelen. Oké het hoeft niet zo lang, maar al zo vroeg naar huis is minder.
hahahaha nee zo lang als de vorige keer hoeft inderdaad niet maar wel lekker na tafelen. Is leuk en gezellig en hoort erbij vind ik.
Wist je het echt wel? Bas zegt ook altijd: "dat heb ik je toch al verteld!?" En dat is dus op het moment dat hij trainingen heeft enzo buiten werktijd. Maar hij vertelt dat dus nooit . Ja 1 dag van tevoren pas :x .
hoezo hadden ze dat niet verwacht? sommigen denken dat er bij ons nog wel en 4e komt en waarop dat gebaseerd is????
hij heeft het wel gezegd maar dat is al meer als een maand geleden dus dat onthou ik nooit, meestal zegt hij het inderdaad dan nog een dag van te voren of als ik met een idee kom om iets te gaan doen op zaterdag:x
Wij tafelen eigenlijk nooit na. Alleen als we visite hebben en het is gezellig. Zit wel te twijfelen wat we gaan doen met het eten. Volgens mij ben jij geen hele makkelijke eter, sorry dat ik het zeg . Enne gourmetten is erg gezellig, maar wel een beetje afgezaagd.
nee inderdaad en mijn verjaardag ga ik ook niet 2 weken later een keer vieren, hou altijd netjes rekening met sinterklaas en vier het altijd het weekend na mijn verjaardag maar 2 weekenden later doe ik dus echt niet.
hahaha ben inderdaad geen makkelijke eter maar lust bijna al het vlees als het maar gaar is, behalve biefstuk dat krijg ik echt niet naar binnen en als dat gaar is is het al helemaal niet meer te eten. Verder uhmmm.... aardappels en groente. Groente ook niet alle soorten Ondertussen moet Julian wel alles van me eten dus dat wordt nog leuk als hij straks groter is Gourmetten is inderdaad een beetje standaard en denk niet dat het echt bbq weer word