Zo, ff snel.. Hier niet zo'n lekkere nacht gehad met Esmée.. Van 11 tot half 4 met haar bezig geweest, want ze durfde niet in eigen bedje omdat ze dan moest hoesten. Uiteindelijk viel ze om half 4 in slaap, tot 9 uur. En vanmiddag heeft ze 2,5 uur geslapen.. Wat vermoeiend zeg, ook voor haar! Gewoon zo sneu.. Maureen slaapt heerlijk tussen de voedingen door vandaag.. Lekker hoor... Vanmiddag ff met schoonmama de stad in geweest. Zonder kids, Esmée en Maureen lagen lekker te slapen en Christian en zijn vader zaten beneden Peter R. de Vries van gisteravond te bekijken.. De meiden zijn niet wakker geworden. Heerlijk. Maureen ligt nog steeds te slapen vanaf half 1.. Heerlijk...
Goh schelen Bas en Niels maar 4 dagen. O dat is die buurman die zo raar reageerde toen Merel buiten liep van "loopt ze nu al?".:x Lijkt me heerlijk zo'n klein hummeltje in mijn armen.
Arm moppie, vandaag iets beter gegaan? Ik was om 16.30 uur thuis en kreeg te horen dat Karsten zo lief geweest was en zo, en binnen 5 minuten nadat ik er was begon hij anderhalf uur lang onafgebroken met krijsen. Geloof dat er eentje verschrikkelijke oorpijn had. Zijn oor was vorige week al niet goed. Na een uur heb ik er maar een zetpil in gedaan en na een half uur werd hij weer rustiger.
Fijn dat Christian, ook al is het langzaam, wat vooruit gaat. Trek jij het nog allemaal, je bent tenslotte nog maar net bevallen.
Zo eindelijk ff de kans om online te komen. Indi is me toch een partij druk vandaag En ze is gewoon echt een draak!! Ze doet echt ALLES wat NIET mag.:x Ze heeft echt het bloed onder mijn nagels vandaan gehaald.:x Ze heeft dus ook een keer op de gang gestaan omdat ze tig keer achter elkaar dingen uit de prullenbak bleef halen en gooien:x:x Maar als je dus ´Nee, dat mag niet´ tegen haar zegt als ze iets doet wat niet mag dan lacht ze je gewoon in je gezicht uit :x Ze heeft het drink en etensbakje van de kat omgegooid (expres), van alles in de prullenbak gegooid en er vanalles uit gehaald:x Aan de oven zitten, de rol met vuilniszakken uit de kast halen en helemaal uitrollen:x (en als ik me omdraai doet ze het gewoon weer):x Tv aan en uitzetten, dvd's overhoop gooien, Dvd speler aan en uit zetten..En zo kan ik nog wel ff doorgaan. Toen ze haar bord eten omkeerde had ik het echt ff helemaal gehad zeg. Ik was echt in staat om haar ff een preek te geven maar daar snapt ze toch niks van dus heb mij in kunnen houden en het maar genegeerd (ook niet echt de oplossing maar ik had hem écht zitten gewoon!
We hebben na de geboorte van Maarit geroepen dat het goed was zo alleen begon het bij mij na een jaar weer te kriebelen.