Zo, daar ben ik weer. Heb vandaag lekker gewerkt en daarna nog op ouderbezoek geweest, dus weer een lekker druk dagje. Hier thuis zijn ze ook lekker bezig geweest in de badkamer. Alle leidingen zitten nu op de goede plek, het inbouwreservoir van de nieuwe wc staat op de goede plek en het bad staat erin. Straks komt er nog iemand de wc afhangen, dan kunnen we weer plassen Was alleen een probleempje met het bad: het is 5 cm te breed dan we besteld hebben. Normaal is dat niet zo'n probleem, maar het is bij ons allemaal al passen en meten. Dus als je straks op de wc zit, zit je met je benen tegen het bad aan. En het bad staat dus voor de deurpost. Eerlijk gezegd vind ik dat echt geen gezicht, dus ik wil graag het bad wat we besteld hebben. Daar kwamen ze dus pas aan het eind van de middag achter, dus morgen maar even bellen wat ze daar aan gaan doen. Waarschijnlijk moet het goede bad dus eerst besteld worden, wat natuurlijk weer even gaat duren. Betekend dus dat we dan niet in bad kunnen en ook niet verder kunnen met de afwerking. Zal wel balen zijn... Er moet toch ook altijd wat mis gaan met zulke dingen he:x Zo, ga nu eerst even bijlezen.
Lekker even een dagje rust. Heb je ook wel verdiend na zo'n nacht. Wij gaan zo Peter R de Vries kijken met hoe mijn collegae onze naam door het slijk halen.:x
Zo ontzettend lief. Ik ben al een aantal keer op stap geweest voor nieuwe schoenen. Maar aangezien ik maat 42/43 heb is het gewoon echt zooo moeilijk. Nou is manlief dus voor mij stad en land af gegaan hier in de woonplaats om te kijken of ze mijn maat uberhaupt wel hadden ergens. Nou, in 1 winkel hadden ze mijn maat (en dan welgeteld 1 paar in de hele winkel) en zelfs hij vond dat het idiote schoenen waren. Alleen wist ik hier niks van dat ie dat ging doen dus hij belde mij op dat ik maar op internet moest gaan zoeken naar schoenen en dat hij het ontzettend vervelend voor me vond. Ook kon geen enkele verkoper uitleggen aan mijn man waarom zijn vrouw bijna geen schoenen kon vinden Maar wel ontzettend lief dat ie dat gedaan heeft
, jeetje zo extreem heb ik het hier zelfs nog nooit mee gemaakt. Weet ook niet zo snel een oplossing.
Nou lekker dan.:x Soms heb ik het idee dat ze nooit eens het juiste kunnen leveren. Gelukkig kun je vanavond wel weer naar de wc.
Kan me voorstellen dat Esmee wel een beetje van slag is. Al het nieuwe en vreemde van de laatste weken en dan zelf ook nog eens ziek. Voor de rust in jullie gezin inderdaad wel lekker om het overdag samen te gaan doen. Maar let je wel op dat het niet teveel wordt?? Hoop maar dat Esmee en Christian snel weer opknappen. Fijn dat Maureen het wel goed doet. En heerlijk he...dat eerste lachje!!!
Hallo allemaal!!!!!!!!!!! heb wel gelezen maar weet het niet meer denk ik dus eens kijken wat ik heb onthouden. Kwebbels, vervelend dat Indy zo vervelend was! Wel leuk van de schoenen en lief van je mannetje! KK, lekker hoor even de stad in! Beterschap voor Esmée en hoop dat het vanacht beter gaat! Essie, wij geven onze honden cavom ipv royal canin. Royal canin kosten ons tussen de 50 en 60 euro per zak en cavom is tussen de 30 en 35 euro per zak. Dat zijn dan wel zakken voor grote honden van een 15 kilo. Misschien ook iets voor jullie om te proberen?? Verder weet ik het niet meer maar volgens mij was er verder ook weinig. Zowel sorry dat ik het vergeten ben! Hier een lekkere dag gehad, kan weer lopen alleen begin nu last te krijgen bij de linkerkant Heb op het werk goed nieuws gehad, heb de hele cursus gehaald en mag dus blijven en waarschijnlijk deze week al op een zaal zitten om te bellen. Zit nu nog met de rest van de cursusmensen in een ander gebouw.
Wat lief van hem zeg! Misschien hier eens samen kijken? Grotemaatschoenen - Webshop Ze hebben een vestiging in Hilversum.
Zo...vind dit eigenlijk al best knap van jullie hoor! Je bent er dus echt bewust mee bezig en dat is vaak al een heel eind in de goede richting van het zuiniger leven. Als je er bewust van bent, gaat het vaak ook veel makkelijker! Petje af hoor En ik snap je helemaal dat je baalt van je ongesteldheid, terwijl je weet dat het best nog een poosje kan duren voor het zover is. Hier net zo...vorige week ook ongesteld geworden. Was er helemaal niet erg mee bezig, maar was toch leuk geweest als het weg gebleven was
Storm op komst??? Vervelend hoor, als zoiets de hele dag duurt. Arinde heeft ook wel eens van de die dagen. Dan weet je echt niet meer wat je dan nog moet doen. Ik zet haar dan vaak een poosje in de box en dan ga ik zelf even lekker naar boven wat voor mezelf doen. Dan kalmeert ze meestal wel weer. Zou Indi dat niet accepteren denk je? Heb je ook even lekker tijd voor jezelf. Hopelijk slaapt ze straks goed en is ze morgen weer in haar hummetje.