Hi ff ego hoor! ! Ben net thuis en ben nog steeds woest! Ik kwam 5 min. te laat bij de ARBO (die de gesprekken bij ons op kantoor voert), het duurde 2 min. voordat die doos van onze receptie mij kon vertellen dat deze beste man vertrokken was (achteraf bleek dat toen ik naar binnen sjeeste hij vertrok want we liepen langs elkaar heen ) Ik naar P&O NIEMAND AANWEZIG! Tja de hoofd v/d afdeling maar die weet niet een hoe hij zijn kont zelf moet afvegen laat staan dat ie weet hoe hij een vervolg afspraak moet maken Ik was zooo boos...5 min...5 kleine minuutjes . Ben ik nou !$!#!#$%^$%^ 15 minuten te laat en hij vertrekt zeg ik oke! Maar 5 min! waar GAAT HET OVER! @%@% Tygo eerder uit bed geplukt, fles achter in zijn keel gedouwd en waarvoor...NIETS! Toen getracht de frustratie weg te shoppen...NIETS gevonden! Toen belde mijn vader dat mijn moeder moest worden opgenomen want de accu van haar ICD (is een ingebouwde defribilator en pacemaker) is leeg en moet met enige spoed vervangen worden dusss ik moet mijn broer opvangen evt. nog naar het ziekenhuis brengen want hem kennende wil ik mijn moeder nog ff zien en zal ik natuurlijk morgen 24.0000 x moeten bellen dat ie op moet staan voor zijn werk....al met al heb ik mijn portie wel weer gehad voor vandaag ! Grrrrrr Einde ego bericht!
lekker rustig maar ik kan het shirtje niet online vinden.. maak er wel een keer een foto van morgen ofzo, ga nu aardappels stampen!
k*t is dat he... weet echt niet hoe of wat. was met sonja bakker begonnen maar viel niet af. nee zeiden ze op de sportschool dat is ook veel te weinig.... ja hallo wat moet ik dan?>
Leuke foto's ! Pfff het houd niet op! Belt broertje dat zijn lift vanaf zijn werk ook plotseling weg moet dus moet hem over 45 min. ophalen (er rijd daar maar om het uur een bus) Oh kep trouwens wel wat gekocht maar niet bijz. ofzo...een extra winterslaapzak bij de Hema (met afritsbare mouwen) 15,- dus dat valt wel mee toch? Tis wel een "saaie" witte maar goed tis handig een 2e erbij! Nou ga mijn kind aandacht geven want die heeft hevig de hik!
ik heb ook een saaie witte van de hema.. maar met de ogen dicht ziet een kind toch niet wat het aan heeft.. zoizo zou het het kind volgens mij een worst wezen.. als het maar warm is!