Juli 2008 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Miss Sil, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. linnielin

linnielin VIP lid

Sep 2, 2009
    6,635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn joh! Dus bijna aan je echt werk;)

2. linnielin

linnielin VIP lid

Sep 2, 2009
    6,635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, toen Arinde een jaar werd zijn we er ook weer voor gegaan. Dus nu 3 maandjes bezig. Dus ben benieuwd, wanneer het zover is;)

3. ingrid130

ingrid130 VIP lid

Dec 14, 2007
    20,859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Zal voor jullie duimen!! Bij Arinde snel zwanger geworden of heeft dat even geduurd?

4. linnielin

linnielin VIP lid

Sep 2, 2009
    6,635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Half jaartje ongeveer, dus daar reken ik nu eigenlijk ook op. Zit er niet echt heel erg op te wachten. Als het zo is, is het prima, maar als het nog even duurt vind ik het ook niet erg. Heb zoiets van: we zien het wel als het komt.

5. ingrid130

ingrid130 VIP lid

Dec 14, 2007
    20,859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Das ook de beste instelling, als je je er teveel op gaat richten gaat het, volgens mij, ook minder snel.

6. linnielin

linnielin VIP lid

Sep 2, 2009
    6,635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Precies...zo denk ik er dus ook over;)

7. linnielin

linnielin VIP lid

Sep 2, 2009
    6,635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben aan het kijken voor een fietsstoeltje voor achterop. Die krijg ik van mannetje voor mijn verjaardag. Maar weet dus niet of ik de bobike maxi of maxi+ moet nemen. Heeft iemand ervaring met de verschillen en is de maxi+ nu echt beter dan de maxi? Het scheelt 10 euro, niet heel veel natuurlijk, maar ja..wil toch graag het verschil weten;)

8. lovelykids

lovelykids VIP lid

wat leuk om dat filmpje zo te zien
    en nogmaals het is supermooi geworden

9. ingrid130

ingrid130 VIP lid

Dec 14, 2007
    20,859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Das een goeie vraag, zal eens kijken wat het verschil is tussen de twee. Misschien kan ze in het ene stoeltje wel langer als het andere. Heb alleen nog maar 1 voorop maar die zal straks ook moeten worden vervangen want zolang pas ik er niet meer tussen denk ik;)

10. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    ja gelukkig wel, heb gewoon normaal gegeten vandaag om te kijken hoe mijn buik zou reageren, maar heb tot nu toe niets gemerkt.

Heb nog 2 broeken geshopt. 1 basic grijze longsleeve, 1 zwart jurkje met korte mouwen waar dus die grijze longsleeve onder kan, 1 zwarte legging, 1 grijs truitje met korte mouwen, 1 zwart vest en 1 sjaal en 1 grijs wikkelvestje.

Zal er morgen foto's van maken.

11. linnielin

linnielin VIP lid

Sep 2, 2009
    6,635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ze zijn dus allebei geschikt vanaf 9 maanden tot 6 jaar(22kg). Volgens mij is de ene gewoon net iets luxer, die heeft een iets hogere rugsteun.
    Weet verder toch niks voor mijn verjaardag te vragen, dit is tenminste nuttig en heb je toch nodig straks.

12. linnielin

linnielin VIP lid

Sep 2, 2009
    6,635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klinkt als een goede, geslaagde winkeldag!!!

En fijn dat je weer wat begint op te knappen!!!

13. lovelykids

lovelykids VIP lid

nou ik zag vandaag het toppunt.
    ik kan me er nog pissig overmaken eigenlijk
    laat ik het ff vanaf het begin vertellen voor het hele beeld.
    afgelopen vrijdag breng ik maud in de klas en is daar bij haar in de klas een jongetje wat zich compleet over de toeren huilt en uiteindelijk begint over te geven. erg sneu.
    vandaag weer hetzelfde verhaal alleen hij spuugt nog meer en geeft aan mag ik dan nu mee naar huis mama?
    dus de juffrouw zegt als het echt niet wil dan bellen we wel, waarop een ander concludeert (vanaf de deur naar de andere kant van het lokaal) dat het jochie ziek is en zegt zul je dat nou wel doen???? en vervolgens als die van mij ziek wordt.....
    waarop de juf heel rustig zegt maar hij is niet ziek en draait zich om en negeert haar weer.
    vond het van die moeder zo gemeen, want het jochie en zijn moeder hadden het al niet makkelijk en dan komt er nog zo'n bemoeial bij. (een die bij de informatieavond ook al steeds de leerkrachten de les wou lezen. pfff wat een ......)

14. ingrid130

ingrid130 VIP lid

Dec 14, 2007
    20,859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Zo das nog eens irritant inderdaad. Vanaf de zijkant beoordelen terwijl je het hele verhaal niet kent:x Vind het goed gedaan van de juf!

15. ingrid130

ingrid130 VIP lid

Dec 14, 2007
    20,859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Dat klinkt als een geslaagde dag shoppen!

16. linnielin

linnielin VIP lid

Sep 2, 2009
    6,635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Inderdaad zielig voor die moeder en dat jochie! Altijd zo vervelend als kinderen helemaal overstuur op school moeten blijven. Maar ja...het is vaak toch een kwestie van gewoon doorzetten. Maar inderdaad niet zo doordacht van die andere moeder om dan zo'n opmerking te maken:x

17. linnielin

linnielin VIP lid

Sep 2, 2009
    6,635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ga maar eens even kijken hoe ver ze beneden zijn met het plaatsen van de wc. Misschien nog tot straks en anders tot morgen!

18. lovelykids

lovelykids VIP lid

gefeliciteerd met bas!!!

19. lovelykids

lovelykids VIP lid

7374

20. ingrid130

ingrid130 VIP lid

Dec 14, 2007
    20,859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Inmiddels hebben we een geboortekaartje voor een meisje, een geboortekaartje voor een jongen, 3 gedichtjes voor redelijk optijd, te laat en te vroeg, aankondigingszin van Julian uit en dat ze ff moeten bellen en de rusttijden voor op het kaartje. Ben blij dat dat tenminste klaar is want kon nu Roeland tenminste nog een beetje erbij krijgen.

Share This Page