Ja, als ik het goed heb had je dat toen hier verteld toch Hoop ook voor jullie dat het weer snel 'raak' is!!!
Nee ze gaat morgen weer!! Ik hoop dat ze vandaag wat minder kattenkwaad uithaalt. En dat uit de hoogte aankijken kan Indi ook erg goed. Ik zet haar ook in de box na een aantal keer maar de gang was gister dichterbij en ik was zoo nijdig toen ze dat kattenbakje met drinkwater omgooide. En niet per ongeluk, nee ze pakte hem op en goot hem echt bewust leeg!!! :x:x
Hey, dat is een goede, want het voorzitje gaat idd maar tot 15 kilo en daar zitten ze nu zo aan. Weet het eigenlijk niet, als ik eraan denk zal ik het manlief even vragen
nou ja zeg, waar bemoeit ze zich mee inderdaad! Maar goed, als Mees ziek zou zijn en ik zou het beter voor hem vinden om weer mee naar huis te gaan zou ik me echt niet tegen laten houden door wie dan ooko hoor en hem gewoon weer meenemen!
Sow, goed bezig hoor! Lekker om dat al lekker op tijd af te hebben, want idd voor je het weet is het al bijna zo ver en valt er nog genoeg aan andere dingen te regelen !
Ah, da's altijd fijn toch, om alles weer lekker fris te hebben. Drukke dag voor de boeg dus, klus ze voor straks!
Sow...daar zijn jullie wel lekker op tijd mee hoor! Fijn altijd, als dat achter de rug is. Vond dat toen nog best lastig om uit te zoeken!
Ja hoor Maar ook met de wc zat het niet helemaal mee. Ze konden het op de een of andere manier niet helemaal goed aangedraaid krijgen, dus nu lekt er steeds water op de grond als je doortrekt. Dus degene die heeft geholpen om te plaatsen zou vandaag kijken of hij de goede materialen kon krijgen en dan komt hij het vanavond verder af maken. Maar we kunnen gelukkig wel gewoon naar de wc vandaag!
Heb inmiddels besloten toch maar de maxi+ te nemen, gewoon omdat die andere nergens te vinden is met dezelfde bekleding als ik voorop heb en dat vind ik toch wel het leukste als ze allebei hetzelfde zijn. Dus straks maar even snel bestellen, anders is het niet meer binnen voor mijn verjaardag.
Zaterdagavond hebben we een etentje van een oom en tante van mannetje die 25 jaar getrouwd zijn. Wij dachten dat we Arinde gewoon mee mochten nemen, maar nu begreep ik gisteravond van schoonzus dat dat dus niet de bedoeling is. Hun hebben oppas geregeld voor hun 2 kids. Betekent dus dat ik nu ook nog oppas moet gaan regelen voor zaterdag. Al vanaf 17.15 uur. Baal hier wel een beetje van, want dat hebben we nog nooit gehad en hebben dus ook geen familie in de buurt. Ga straks maar even aan kennissen vragen die vlakbij ons wonen, of ze daar soms heen mag, anders weet ik het ook niet hoor. Lastig!!!
Nee ook niet. Die buren zitten op de hoek, die dat vroegen. Tussen hun en ons zitten die buren die zaterdag verjaardag hadden.
Echt wel ! Hij ziet er gewoon zo mooi uit en zo echt, alsof hij zo zouden moeten zijn. Zal ook jammer zijn als Bram ermee stopt .