Even via de quote van Senn, maar hier ook zo'n lastpak af en toe hoor Kwebbels. Niet te filmen. Je zou haar dan het liefste achter het behang plakken. En is het nee, dan wordt ze nog kwaad ook .
Wij hebben ook zakken van 15 kilo momenteel (Eukanuba by the way). Vind het alleen lastig om over te stappen. Kijk Eukanuba hebben ze gewoon weinig nodig, omdat het voer een hoogwaardige voeding is, beter gezegd: 1 brok bevat veel voedingsstoffen. Tevens is de ontlasting gewoon vrij weinig door die vele voedingsstoffen. Maar ik zal eens kijken. Eukanuba kost trouwens 65,- en wij krijgen daar 10% op.
Pas op hoor met wat je zegt, want er staat in het onderwerp zwanger worden een heel verhaal van iemand die dit soort opmerkingen niet meer kan waarderen. Het bericht is zo lang dat het over 2 berichten verdeeld moest worden. De pagina accepteerde niet zoveel tekst in 1 bericht. Maar als je haar verhaal leest, begrijp ik het volledig! Voor degenen die interesse hebben: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden/159139-graag-iedereen-lezen-begrip-gevraagd-voor-meiden-waarbij-niet-lukt.html
senninha: hopelijk lees je dit! ik heb je tip toegepast en het lijkt iets te helpen. Het is nog steeds niet veel wat hij binnen krijgt maar het is iig al iets beter! thanks!
Ah, oke, manlief zou het nog wel nakijken geloof ik maar goed, ze zullen vast allebei heel goed zijn. Leuk verjaardagscadeau hoor! Ben je binnenkort jarig dan?
hmmmm, jeetje dat is inderdaad wel even lastig zeg en ook vervelend dat jullie het niet eerder wisten want het is nu best kort dag natuurlijk. En bij de buren, die ook wel eens de babyfoon hebben? Kunnen die evt. niet oppassen?
nee dat komt natuurlijk omdat het allemaal dingen zijn die je pas net veranderd hebt en die niet meteen heel veel euros voordeel opleveren, maar ik denk dat je over een poosje op de lange termijn zeker verschil zult merken hoor!!
Heb het inmiddels kunnen regelen. Een kennis die schuin tegenover ons woont, die wil wel oppassen. Heeft zelf een jongetje van 10 maanden (3 maanden tevroeg geboren) en die vond het wel gezellig. Haar man helpt nu steeds bij ons met de badkamer, en zij zag het wel zitten. We zijn daar net even samen geweest en Arinde heeft zich prima vermaakt met al dat nieuwe speelgoed van dat jochie. Dus dat komt zaterdag vast wel goed. Wel een opluchting hoor, had er vanacht gewoon slecht van geslapen hoe we dat nu weer op moesten lossen
Hoe lang zijn jullie er mee bezig dan? Toch nog niet zo heel lang? En abonnementen betaal je vaak natuurlijk per kwartaal ofzo, dus dat merk je toch pas op de langere termijn. Denk dat jullie al heel bewust bezig zijn hoor, en goedkopere merken kopen dat moet je toch ook wel merken aan je boodschappengeld?
hallo allemaal heb voor de rest niet bijgelezen.sorry maar heb de puf er niet voor hier een goede nacht gehad, gisteren weer getraind en heb bijna een nieuwe rolls serie onder de knie waar de meeste meiden 2 tot 3 jaar over doen. ik ben nu net 3 weken aan t oefenen dus ik heb goede hoop. de trainingen zijn voral heel zwaar nu omdat naturlijk alle meiden naar de voorrondes gaan dus we zijn allemaal aardig bek af haha, nikita lag er om 9 uur in gisteren omdat ik nog ff met haar wilde douchen. vindt t zo gezellig dus jeroen had haar ff opgehouden. flesje erin en slapen maar, toen bleef ze ff zeuren dus heen gegaan was ze dus de weg en haar knuf en speen kwijt haha. die gegeven en toen heb ik haar om 7 uur weer wakker gemaakt. ga nu ff mijn wasje vouwen maar heb er niet zo heel veel zin in maar goed t moet ff gebeuren he tot vanmiddag weer
zo, ff snel. hier weer een kort nachtje gehad.. was de 1 wakker, sliep de ander en andersom.. kortom, we hadden 2 spookjes vannacht... ben ook erg moe, dus ga nu ff plat. tot later!
Oei...probeer dan zelf inderdaad maar even te gaan slapen. Hoe gaat het met Christian, red hij het allemaal nog een beetje?