Juli 2008 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Miss Sil, 28 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Anders bel je even om te vragen of ze nou echt specifiek die 1e kraamweek bedoelen of de gehele kraamperiode? Dan weet je het zeker.

2. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Zo ik ben weer weg.

3. Dag lieverds,

Hoe is het hier? Heb niet terug gelezen :) sorry.
    Weet niet of het aan het weer ligt, maar ben echt zo moe. Kan wel de hele dag slapen :) Lekker handig op mijn werk. Vandaag een hele delegatie Vietnamezen :D (zit Christie daar gapend met haar hand voor de mond achter in de zaal hahaha:D)

We hebben vrijdag de uitslag van gekregen van het lab. Mijn vader had een tumor in zijn nier zitten van 3 cm die naar buiten aan het groeien was, ook zijn er kleine tumoren gevonden en nieuwe poliepen zijn blaas die zijn dus allemaal verwijderd. Ook in de lymfeklier zat een spoor, maar dat is dus ook allemaal verwijderd. Wel is er in de blaasbuis wat gevonden en omdat er een stukje is blijven zitten blijven ze dat in de gaten houden en moet het dat stukje ook nog verwijderd worden in de toekomst.
    De uitkomst was niet ongunstig zei zijn arts en hij hoeft geen chemo te hebben en ook geen bestraling. Gelukkig :) ze waren er net op tijd bij.
    Ik ga nog ff een half uurtje wat (proberen) te doen en dan naar huis, maar wilde dit nieuws even met jullie delen.

xxx

4. ja, echt wel. voelt het soms nog wel hoor...

5. heb gelukkig nog een uurtje bijgeslapen

14

8:x

1:x:x:x

6. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    En ben je nog wakker :D ?
    Maar da's redelijk goed nieuws over je vader. Mooi om te lezen!

7. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Vreemd hè. Dat dag zo snel weer zo onwennig voelt.
    Zondag met dat kleintje op mijn arm voelde het net zo onwennig als toen ik zwanger was van Merel en met het zusje van dat kleintje van afgelopen zondag op schoot zat. Net alsof ik er helemaal geen ervaring mee had ;) .

8. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Fijn zeg dat je vader geen bestraling en chemo hoeft!
    Echt supergoed nieuws!:)

Knuf voor jou omdat je zo moe bent.
    En eigenlijk niet zo verwonderlijk na zo'n spannende tijd.;)

9. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Vandaag hard geklust en donderdag gaan we verder met verven.
    Liggen nog steeds op schema.:)

Ben er helaas ook gelijk weer vandoor nu want moet over 15 minuten op het KDV zijn voor een 10 minuten gesprekje voor Karsten en daarna lekker douchen en voor de buis.;)

Tot morgen avond weer!:)

10. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn dat jullie lekker op schema liggen en dat er weer veel gedaan is!

Wist niet dat ze op een KDV ook 10minuten-gesprekjes hielden over de kinderen, positief hoor!!!

11. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben er ook maar eventjes, want ben vanavond even weg. Morgen gezellig een dagje naar broer/schoonzus, donderdag werken, dus ben er deze week niet veel meer.

Donderdag komt het nieuwe bad gelukkig al, dus ze hebben het op voorraad. Ze nemen de oude dan mee en leveren de nieuwe dan af. Dus gelukkig hoeven we geen weken te wachten voordat we weer kunnen badderen/douchen en voordat we kunnen gaan afwerken.

12. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Huh, reactie testen?;) Als ie voor het eggie wil gaan kan hij het ook gewoon zeggen hoor :D

13. kwebbels

Nou dat klinkt wel positief voor zover dat kan!! En die moeheid is ontzettend herkenbaar. Denk echt dat het aan het weer ligt.

14. kwebbels

Zo heb even snel doorgelezen hoor. Hier een drukke dag gehad. Mijn zusje kwam gezellig op visite en lekker blijven eten. Verder ben ik nog met haar op stap geweest voor schoenen en heb uiteindelijk hele leuke gevonden. Maaarr zoals verwacht hadden ze mijn maat niet meer:( Dus ik gevraagd of ze ze kon bestellen of dat ze ze vanuit een ander filiaal kon halen. Zij gebeld maar de filialen hier in de buurt hadden ze ook niet meer in mijn maat. Toen ben ik ff de site op gegaan van dolcis en daar hadden ze ze dus nog wel!!! Dus ik helemaal happy!!! Eindelijk nieuwe schoenen, en in mijn maat!!

Dit zijn ze. Je kan de bovenkant ook omslaan zodat je dus een bontkraagje hebt. ;)

Bekijk bijlage 25900

15. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
  16. kwebbels

Nou Indi ligt lekker op bed...:) Morgen gaat ze weer naar het kdv. Echt super leuk voor haar!

17. zo, hier ligt esmée op bed.. de eerste avond sinds ze ziek is dat ze al 3 kwartier op bed ligt zonder dat ze huilt of wakker word.. er lijkt verbetering in te zitten gelukkig. maureen doet het vandaag ook super! slaapt heerlijk tussen de voedingen door. nu ligt ze ff lekker rond te kijken in de box en heeft de hik.. haha
    zo lekker gtst kijken met christian..
    fijne avond meiden en tot morgen keertje?

xxx

18. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Jeetje er is echt weinig geschreven sinds vanmiddag.
    Iedereen weg? Kan het me niet voorstellen met dit weer.
    Leuke laarsjes hoor Kwebbels!

Verder doen ze op Merel's KDV ook aan 10 minuten gesprekjes. Maar tot op heden voor Merel nog geen uitnodiging gehad.

Ga weer verder met Merel's foto album. En dadelijk vroeg (voor ons doen) erin, aangezien het gisteren 1:30 uur was door Bas' feestje.

19. Esther1986

Esther1986 Fanatiek lid

Goedemorgen meiden!!!

Hoe is het hier???
    Ik zal s even gaan teruglezen vanaf maandag!!

Liefs

Deel Deze Pagina