Haha, elke moeder zou dat zo zien denk ik hoor Ik zou gewoon nog een extra gesprek aan vragen, en dan rustig je vragen stellen enzo.. en kijken wat er mogelijk is, wat hun richtlijnen zijn, en kijken wat jullie daar mee kunnen.
Whahahahaa... Die Noof ook Nou jah, zolang ze er geen ernstige fracturen aan over heeft gehouden Maar zo te zien niet whahahaha...
niet dat ik weet.. Dr schouders zitten altijd wat scheef.. en die extra bochten met haar benen, kan ze al tijden maken
Bedankt ML, kwebbels ook bedankt voor jouw opmerkingen. Ik weet dat ze niet altijd even veel tijd hebben, maar daar gaat het mij ook niet om. Dat ze niet duidelijk zijn geweest qua aantallen zeg maar wat betreft het huilen, dat stoort me wel. en dat ze niet meegaan in zijn schema. het ount is natuurlijk dat ze van 11.30-12.30 bezig zijn met lunch en als hij dan net naar bed is, loopt hij die mis. dat willen ze ook niet natuurlijk maar dan kunnen ze hem toch even een broodje eerder geven of daarna? Ieder kind heeft zijn iegen behoeftes en schema toch? of ben ik nu gewoon een zeikerd....miss is dat het wel... Ben benieuwd hoe ze het morgen willen doen want hij is me verkouden vandaag! pff daar wordt hij ook moe van natuurlijk. nu heeft hij ook maar vanaf 11.15 tot 12.30 geslapen door die verkoudheid, en zag er nog onwijs moe uit dus hij gaat zometeen ook gewoon nog naar bed...tenminste probeer ik. weet je, ik vind het allemaal maar lastig!!
hoi hoi hoe is het hier?? heb niet al te veel bijgelezen sorry daarvoor.. zijn er nog belangrijke dingen gebeurd?? heb wel het verhaal van het KDV van ling gelezen en snap helemaal dat je er boos om bent.. Isabella is qua slapen ook heel apart, die gaat gewoon nog twee of drie keer terwijl de rest in haar groep nog op 1 keer slapen op een dag zit. Ik vind dat ze met verschillende slaaptijden best rekening kunnen houden. (gelukkig proberen ze dat bij isabella ook) daar zijn ook twee leidsters op een groep en daar kan het ook. Vind het al helemaal vreemd dat ze het niet eerder besproken hebben. Ik krijg elke dag te horen hoe het gegaan is met isabella. Verder hebben we ook een schrift die we elke dag meekrijgen naar huis waar precies in staat hoe het gegaan is.
(gelukkig heeft Merel dat soort problemen absoluut niet . Zo als Merel ze er nog wel 10 bij kunnen hebben, zeiden ze me laatst)[/QUOTE] Je zal het vast neit zo bedoeld hebben maar wat komt dat lomp over... Leuk voor Ling wel die opmerking... denk dat dat egt helpt ... en ik denk niet dat Justin problemen geeft maar wel het beleid van het kdv. Ik ken het zo niet hoor maar ik heb ws erg veel geluk.
ze hebben het wel gezegd maar niet dat het ZO veel was. en dat schriftje staan alleen de algemene dingetjes, niet heel veel specifieke dingen. ze gaan nun wel een dagboekje bijhouden wat betreft zijn huilgedrag dus ik zal het wel zien.
Heb gisteren een kort gesprek gehad op het werk, waarin ik te horen heb gekregen dat er vanaf januari waarschijnlijk geen plek meer voor mij is (geen contractverlening dus) heb er zaterdag een uitgebreider gesprek over. Was wel even behoorlijk k*t om te horen, maar goed had er ook al een beetje rekening mee gehouden..
haha Justin is sowieso al leuk maar nóg leuker is alleen maar beter natuurlijk! Denk het ook niet.. En speculeren enz.. is zo onnuttig.. Maar ik begrijp je helemaal, ik zou ook ff van slag zijn. Denk gewoon goed aan het plezier voor justin, dat is het belangrijkste lijkt me! hij is nog maar 1.
Nou ik zou er geen genoegen meenemen. Alles word hier besproken wat mijn kind aangaat en als hij de hele tijd zou huilen moet dat gewoon meteen gemeld worden. Waarom kan op dit kdv dan wel aan de behoefte van kinderen voldaan worden?
bah.. das ook niet echt het leukste nieuws om te krijgen.. Hopelijk vind je wat aners voor de tijd enzo dan!
Je zal het vast neit zo bedoeld hebben maar wat komt dat lomp over... Leuk voor Ling wel die opmerking... denk dat dat egt helpt ... en ik denk niet dat Justin problemen geeft maar wel het beleid van het kdv. Ik ken het zo niet hoor maar ik heb ws erg veel geluk.[/QUOTE] eh...geen ruzie maken hoor!!! ieder zijn mening!! ik snap haar punt wel, en ben blij dat merel niet moeilijk is, maar ja daar heb ik niet zoveel aan Ik wet niet of het beleid zo is, maar nu vind ik ze even niet zo leuk meer. hij zal toch naar het kdv moeten blijven gaan, dus er moet gewoon een oplossing komen. Dat beleid van isabella d'r kdv vind ik wel veel beter. gewoon naar het kindje kijken wat het nodig heeft. miss proberen ze het hier ook zo te doen maar lukjt het bij hem niet. dat kan ook natuurlijk...ik weet het even gewoon niet meer. Ik zat er ook over na te denken om gewoon eens een dagje mee te lopen en dan kijken hoe het gaat. dat doen ze wle eens. kijk, dan is mama er wel bij maar dan ziet hij miss dat het niet zo erg is om daar te zijn....wat vinden jullie?
ik denk eigenlijk dat ik een jaar thuis ga blijven lekker genieten van isabella en het kleintje dat eraan komt
Vind het ook een niet echt ergens op slaande opmerking.. Niet in dit geval in elk geval. Maar goed, ieder zn ding/ manier van reageren.
er zit nu al vooruitgang in maar ben bang dat het vrijdag weer mis is, want dan is het wendag en komen er 3 nieuwe kindjes meedraaien. maar wat ik al zei vanmorgen had het hochie alleenwat rooie ogen maar verder niets