Juli 2008 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Miss Sil, 28 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    ik ook (als het vrijkomt) maar voor justin twijfelde ik nog. maar nu niet meer! ;)

2. lovelykids

lovelykids VIP lid

misschien niet ongunstig maar toch wel ff een slikmoment nog dat ze zoveel hebben gezien.
    maar idd gelukkig dat ze er dan zo op tijd bij waren en zo positief zijn.

enne die moeheid, ik gooi het op het weer

3. lovelykids

lovelykids VIP lid

leuke foto's
    volgens mij kan hij wel eens ondeugend zijn, of niet

4. lovelykids

lovelykids VIP lid

kan me voorstellen hoe je je nu voelt. en juist als ze er een ander schema op na houden als jij dan zou ik als ik justin was ook van de leg zijn.
    maar leggen ze hem op bed omdat ze denken dat dat moet of is het omdat hij dan al een poosje huilt en zij niet meer weten wat ze er mee aan moeten?

misschien is het idd niet zo'n gek idee om een ander kdv te zoeken. je had toch al eerder problemen met ze?

5. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Heb net een hele vuilniszak vol overal vandaan gehaald haha, gaat mooi naar dat moedergebeuren.
    Zitten leuke dingen tussen dus kunnen ze vast wel mee zo tegen Sinterklaas aan...

6. lovelykids

lovelykids VIP lid

ik niet

7. lovelykids

lovelykids VIP lid

leuk dat indy het zo naar haar zin heeft

en spannend voor manlief

8. lovelykids

lovelykids VIP lid

das balen zeg

9. lovelykids

lovelykids VIP lid

das dan idd een voordeeltje

10. lovelykids

lovelykids VIP lid

zo alweer rustig hier zeg

11. lovelykids

lovelykids VIP lid

en dat met 10 leden die actief? zijn

12. Ik laat mijn jongens ook vaccineren hoor als het kan, volgende week moet ik zelf de eerste prik halen.

13. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Goedemiddag allemaal :D

Ik heb niet terug gelezen hoor, maar is er nog iets bijzonders?

Het enige wat ik las is de reactie naar Ling over de vaccinatie, bedankt voor het delen! Misschien een optie om het ook neer te zetten in het topic: wel of niet vaccineren? Wil ik ook wel plaatsen hoor!

14. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Ik bedoelde het inderdaad niet zo :x . Ik plaats er niet voor niks een :) achter en schrijf het op z'n kleinst.
    Ik ken het probleem dus niet persoonlijk (en daar doelde ik op), maar er zijn wel mensen die er op ons KDV met hetzelfde zitten, dus vandaar dat ik ook hoorde hoe onze leidsters ermee om gaan.

Het was meer zo van dat Merel niet huilt op het KDV. Ze huilt eerder als je weg moet. Net zoals Kwebbels dat zei (en dat is evenmin lomp, net zoals mijn tekst).

Het gebeurt zo vaak dat mensen een (serieus) probleem voorleggen en heel veel mensen schrijven "nou gelukkig heeft ........ daar geen last van, maar als oplossing zou je.............................". Of ".................. heeft dat niet, dus ik kan je niet helpen".
    Da's toch precies hetzelfde!?

MAAR LING ALS IK JE ERMEE GEKWETST HEB: SORRY!

15. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Hè bah wat een vervelend nieuws om te horen te krijgen.

16. lovelykids

lovelykids VIP lid

nou heb hier weer wat beleefd hoor ;)
    vanmorgen om 9 moest ik met morris op cb zijn voor de 3jaar controle. het begon al bij binnekomst met gehuil van sam die dacht volgens mij ff terug aan haar prikkies.
    maar goed morris moest us uit de kleren je raadt het al, neeee ik wil niet.... daarna moest hij gewogen op een stoeltje nou welkom to hell en aansluitend ook nog meten. nou nou nou sjonge dat was nog meer hel en ondertussen stond sam ook de hele tijd aan mijn been te jengelen :x
    hierna moesten we ff wachten tot we bij wv mochten komen en daar moest morris een 'brugje" maken van 3 blokjes. en weer nee ik wil niet om vervolgens bij het 'treintje' van blokjes weer datzelfde te zeggen :x:x verder was alles in de tussentijd prima. alslaatste de ogentest. dus ik dacht al nou die bril wil die vast niet op, maar dat ging zonder problemen alleen de plaatjes wat een ramp zeg
    ik was zo dom geweest om niet te oefenen thuis (helemaal vergeten van het weekend) met als eindconclusie dat we over 4 maand weer terug moeten komen ;):x;)

nouals dat dan alles was. kom ik vanmiddag van school wil hier de oprit op met mijn fiets is er een meisje van een jaar of 8 die dacht wel ff aan de binnenkant in te halen :x. nou ik proberen te remmen en niet botsen. dat ging redelijk goed alleen lag er allemaal glad blad waardoor ik geen grip keeg op de grond en doordat mijn wiel op de schuine stoeprand stond gleed dus de fiets weg en ik dus omviel.
    wat was ik blij dat sam en maud in de fietskar zaten. ik kon nog wijdbeens blijven staan en morris die achterop zat enigszins de val op vage manier breken. ik was zo kwaad en zei ook hoe kun je nou aan de binnen kant inhalen, nou toen zij ook in tranen maar ze zei nog wel sorry en moet ik hem nog een handje geven? dus dat verzachtte mijn boosheid weer wat.

17. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Pff klinkt gezellig LK!...

lekker chillen met een kopje thee ;) (of wat sterkers :p)

18. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    eh..ja mag van mij wel, maar ja het is ook maar de mening van die dokter he!! miss zegt een andere dokter wel iets eel anders.
    niet dat ik achteraf gezeik krijg oid ;)

19. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    heb je niet!!!

en als je sorry wilt schrijven moet het wel zo: sorry!!!! ;););););)

20. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    jaaa. Dan zegt IEDEREEN -> Ling <- Heeft het gezegd !!!

Deel Deze Pagina