nou justin ligt toch nog even op bed. hij had eerst al 20 minuten op schoot gezeten, koekje eten en tv kijken en toen wild ehij weer spelen maar was toch wel heel erg moe (lees: huilerig van moeheid en oogje wrijven) dus toch maar even op bed gelegd. heb hem niet meer gehoord....
Hahaha, vast niet Maar ik plaats het denk ik ook maar niet. Want ik heb ook al aangegeven dat het basis vaccin al oud is en dat er een nieuw stukje virus is bijgeplaatst voor de mg griep, maar daar wordt niet op gereageerd. Er wordt alleen gereageerd als iemand iets plaatst wat diegene van een vage site heeft wat negatief is over de prik Over het kinderdagverblijf: wat raar dat ze je niet eerder op de hoogte hebben gebracht hoe het gaat dat valt dan ook even rauw op je dak! Ik zou toch op hoge poten zeggen dat ze zich aan jouw tijden moeten houden. Je betaald veel geld voor opvang, dan mag het ook wel goed geregeld zijn. Dat ze geen half uur bij je kind kunnen zitten elke dag weer, dat is misschien te begrijpen, dat weet ik verder niet omdat ik er geen verstand van heb. Maar als jouw zoontje er baat bij heeft om rond 12 uur naar bed te gaan, dan hebben ze zich daar ook aan te houden.
LK: Jij hebt dus echt een baaldag zeg Hopen dat het snel morgen is, weer een nieuwe dag, nieuwe kansen
ben wel blij dat jullie er ook zo over denken. precies zoals jij het nu opschrijft, zo voel ik het ook! Ze hebben zich toch aan te passen aan het schema van het kind? Als hij/zij flesvoeding krijgt doe je dat ook. maar goed, ik ga een gesprekje morgen aanvragen voor miss morgenmiddag ofzo of volgende week, want het zit ons in ieder geval niet lekker en dan kan maar beter de lucht geklaard worden waarom ze zo handelen.
nou laatste keer dan en daarna hou ik er echt mee op: SORRY!!!!! maar dit was wel echt de laatste keer...tenminste in deze format!!!
had het om 14.30 uur al geprobeerd maar dat was geen succes. vanmiddag maar 5 kwartier geslapen is niet genoeg, dus hij moest nog een keertje komen . Komt nu echt door zijn verkoudheid want hij slaapt s nachts ook beroerd...en mama dus ook...
k zou het ff afkloppen.. Maar ik ben al 2 weken verkouden, eerst heel erg en nu word het wat minder.. Maar gelukkig nog niet overgebracht op anderen hier in huis (jah jor heeft even gehoest.. een dag ofzo) Vet vervelend als ze verkouden zijn.. en wakker :S
zeker. vanacht heeft hij van 4-6 uur bij mij op de borst gelegen zodat hij met zijn hoofd goed omhoog lag en daarna tot 7 op zijn rug tussen ons in. Was er 2x uitgeweest daarvoor dus toen had ik het wel gehad!! 2 nachten hiervoor ook al spoken en hij heeft mama lekker aangestoken dus das ook prettig!