ja was heerlijk, alleen wat te veel water in de pan gedaan, maar een beetje afgeschud, maar was echt lekker
ebony is die mega donkere toch? denk datze bianca er nog wel even in houden.. goed voor de sfeer van het programma
ja die ebony is die hele smalle, er zit er nog eentje in maar weet even niet hoe ze heet iets met een a of zo, die heeft van die volle lippen.
wanneer gebruiken jullie het speelkleed, heb een speelkleed van woezel en pip gekregen, maar met hoeveel weken/maanden mogen ze daarmee spelen
Ik ga ook kijken! Ik ken de namen nog niet goed genoeg, maar ik denk Bianca of dat meisje dat vorige keer er bijna uitgin...Ebony?
ik kijk het al vanaf de eerste die uitgezonden werd hier america en nederland, vind het een heerlijk programma al vind ik de americaanse leuker dan de nederlandse.. omdat die nog erger gillen
ach je kan hem dr altijd op leggen.. kwaad kan het ook niet toch? en vaak vinden ze wat te kijken al prachtig
Ik vind de Nederlandse versie veel minder leuk! Het is echt een leuk progamma, al die meiden die elkaar in de haren vliegen. Heerlijk!
dat is waar, vanavond komt mijn moeder, ga ik meteen eens uitproberen en morgen komt ramoontje op bezoek, dus kan joost of misschien rick nog wel ermee spelen
ik dus ook ja prachtig, en dan vooral dat ze na 2 min al harts-vriendinnen zijn allemaal gaan janken als dr een weg moet, maar vooral blij zijn dat hun het niet zijn en al die "top" modellen.. nooit meer wat van gehoord, ja kim.. die zie ik soms nog voorbij komen, en sylvia in de mora reclame