Juli 2008 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Miss Sil, 28 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovelykids

lovelykids VIP lid

en weer iedereen gevlogen?

2. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Hij is te druk.. daardoor lijd ie anderen en zich zelf van het werk af.. En hij luisterd niet goed genoeg, Kortom niet standaard genoeg voor hun begrippen.

3. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    En nu weer terug gevlogen :p

4. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Doei! En succes met verven!

5. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    jeetje meid, ik vind het nog wel heel heftig klinken hoor van je vader :( maar goed, als de artsen zeggen dat het relatief gezien niet ongunstig was en dat ze er net op tijd bij waren is dat natuurlijk wel weer super goed nieuws!! Hoe is je vader er nu onder?

En wat betreft die vermoeidheid, ik kan je helaas alleen maar de hand schudden;) Vervelend is dat he, ik zou ook het liefst vandaag nog in een hele diepe winterslaap van minstesn een paar weken verdwijnen, maar helaas.......dat is voor eigenlijk niemand en zeker moeders niet weggelegd;)
    Het is natuurlijk wel verklaarbaar; tijd van het jaar, je hebt ongelooflijk veel aan je hoofd gehad de afgelopen tijd en tja 1 en 1 is dan natuurlijk 2. Meid, als het echt niet wil, jammer dan wat zze op het werk vinden over je ziekmeldingen, maar dan zou ik toch echt voor mezelf kiezen en gewoon ff een paar dagen thuisblijven.

Iig heel veel sterkte en een hele dikke knuffel van mij!

Hoe is het trouwens met de jongens?

6. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Doen ze bij ons ook, wij hebben hem volgende week maandag om 18.30 uur ;)

7. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    yeahhhh, eindelijk geslaagd en zo te zien nog goed ook!! :):)

8. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Jeetje zeg, dus het was gewoon supervlot raak bij jullie!! Goed hoor!! En super leuk natuurlijk!! Weet idd nog dat je het er heir over had dat je graag een 2e wilde maar dat Jacob nog niet helemaal om was, toen een tijd niets er meer over gehoord en nou dus in eens van de week dat je weer mama wordt!! Vind het echt zo leuk voor jullie!! Kan me ook heel goed voorstellen dast het nog een beetje onwerkelijk is, maar die onzekerheid wordt vast helemaal weggenomen straks bij de echo('s) ;)

En over die slaapzak, hmmmmmmmmmmmmmm, zet je idd wel aan het denken ja ;););)

9. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    wat een lieve, boevige foto!!!!!!!!:D

10. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    jeetje wat goed van hem zeg dat hij al uit een echt rietje drinkt, en dat hij de beker laat staan!!!!!!!!!!!!!:$:$

11. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    jaaaaaaa, schatje hoor!!;):)

12. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    #220592 mirrem, 4 nov 2009
    Laatst bewerkt: 4 nov 2009
    jeetje meid, wat ongelooflijk sneu voor Justin en wat ongelooflijk naar voor jullie!! Vind het ook heel raar dat ze jullie hier niet eerder van op de hoogte gebracht hebben zeg!! En ook de manier waarop ze er mee omgaan idd en dat ze Justin's eigen schema met slapen niet aanhouden :x:x. Zou hierover zeker een klacht indienen bij het hoofd (of hoe je dat ook noemt) van het KDV. JEetje meid, vind het echt heel erg rot voor jullie en kan me heel goed voorstellen dat je dit echt niet in dekoude kleren gaat zitten en je Justin waarschijnlijk liever vandaag dan morgen naar een ander KDV zou willen brengen. Misschien is dat idd ook wel het overwegen waard hoor, want ik vind dit gewoon echt niet goed klinken.

Bij Mees op het KDV worden echt de slaapjes van de kindjes aangehouden, zeker tot ze 2 jaar oud zijn (geloof dat ze daarna wel ongeveer gezamenlijke tijden aanhouden) en wordt ook op de aparte behoeften van de kindjes ingegaan zonder daarbij anderen uit het oog te verliezen. Ze zeggen het ook altijd meteen als Mees een dag iets minder in zijn hummetje zat en ik bel zelf ook altijd rond het middaguur om te vragen hoe het gaat.

pffffffffff, goh meis, wat een rotsituatie, je schiet er helaas helemaal niks mee op, maar een hele dikke knuffel van mij!
    En ik zou toch binnenkort (zsm) een gesprek aanvragen op het KDV om hierop terug te komen en je gevoelens te uiten, want op deze manier breng je Justin ook niet meer echt met een gerust hart daar naartoe terwijl dat wel zou moeten :(

13. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    he meis, nee, was vandaag de hele dag naar school in Utrecht :(

14. lovelykids

lovelykids VIP lid

justin bedoel je :D

15. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    ach gosssssssssss, :p;):)

toch niet echt pijn gedaan hoop ik??!

16. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    dan heb ik vast hele lieve leidsters voor Mees want in het begin had hij ook heel veel moeite met slapen daar maar ze deden er alles aan om hem wel in slaap te krijgen, tot met de stoel ernaast blijven zitten tot hij in slaap viel aan toe. Of in de wandelwagen laten slapen in de 'woonkamer' omdat hij niet kon slapen in het bedje in de slaapkamer. Moet wel zeggen dat het bij ons ook van de leidster afhangt hoor want toen de vaste begeleidster van Mees met zwangerschapsverlof was en een vervangster had, was het ook wel eens anders idd. Dat ze hem gewoon in de box liet huilen en geen tijd voor hem had en dus ook niet extra nam, maar goed, het kan dus wel anders hoor, maar is afhankelijk ook van de leidster zelf.

17. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    nope, ik niet ;)

18. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    tja, ik vind gewoon dat je 100% procent gelijk hebt in je opmerkingen hoor, over het schema en het brood dan iets eerder of later geven. Maar ik zou echt gewoon een gesprek aangaan om je ongenoegen en teleurstelling te uiten over het gesprek van vandaag, want dit is geen goede basis om mee verder te gaan.

19. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Ow, jeetje meid, dat is idd echt ff flink k*t om te horen!!! Ookal had je er misschien rekening mee gehouden, dan nog. Is het al helemaal definitief dan? En waarom is het dan? Omdat je parttime werkt of moeten er sowieso mensen uit?
    Getver zeg, ook voor jou dus een dikke knuffel!

20. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    eh...geen ruzie maken hoor!!! :)
    ieder zijn mening!! ik snap haar punt wel, en ben blij dat merel niet moeilijk is, maar ja daar heb ik niet zoveel aan ;):)

Ik wet niet of het beleid zo is, maar nu vind ik ze even niet zo leuk meer. hij zal toch naar het kdv moeten blijven gaan, dus er moet gewoon een oplossing komen.

Dat beleid van isabella d'r kdv vind ik wel veel beter. gewoon naar het kindje kijken wat het nodig heeft. miss proberen ze het hier ook zo te doen maar lukjt het bij hem niet. dat kan ook natuurlijk...ik weet het even gewoon niet meer.
    Ik zat er ook over na te denken om gewoon eens een dagje mee te lopen en dan kijken hoe het gaat. dat doen ze wle eens. kijk, dan is mama er wel bij maar dan ziet hij miss dat het niet zo erg is om daar te zijn....wat vinden jullie?[/QUOTE]

ik zou doen waar JIJ je het best bij voelt, dus wat JOUW gevoel je ingeeft en je niet druk maken om wat anderen misschien wel of niet denken. Weet het, is heel moeilijk, want ik ben net zo, maar het is je kind dus je kostbaarste bezit dus je wil gewoon 1000000% zeker weten dat het goed met hem gaat. Dus ik zou sowieso een gesprek aangaan en als jij wil weten hoe het daar gaat op zo'n dag idd gewoon een keer een dag erbij blijven.

Deel Deze Pagina