haha ja idd. knap he dat ze dat kunnen, bedoel is nooit leuk dat er iemand weg gaat, maar om dat meteen te gaan janken als je elkaar net kent kom op heej. ik zie kim nergens meer (ja als er nieuws over haar is dan wel) en die silvia zie ik ook nergens meer
hebben vandaag het intertoys boekje gekregen, nou wat een speel goed en pratende poppen zeg tjonge jonge.
succes! hier krijgt er zo ook een de fles was even met haar aan het kletsen zo grappig.. je moet er wel geduld voor hebben.. maar na de "oee" (van het filmpje) doet ze nu ook UHH na.. vind het echt knap van dr
Hier is het een drama brenden lag om 18:00 uur in bed en drie kwartier geslapen en nu brullen! niet stil te krijgen! misschien geen goed idee die 4 voedingen... dat ie nu toch krampjes krijgt omdat hij ipv 200 nu 225 krijgt zucht weet het ook niet meer hoor...
ja bedankt dat proberen we zo ook maar even idd...! denk je dat ik gewoon door moet zetten met 4 voedingen?
als ie ze wel leeg drinkt, dan wel.. maar als ie ze half laat staan, dan zou ik gewoon wel 225 aan bieden maar dan 5x en zien hoe dat gaat. dan is de kans groot dat ie vanzelf overgaat op 4 zo heb ik dat bij novalie wel van 6 naar 5 gedaan, meer aanbieden, en de tijd steeds wat "langer" doen..
Je kan toch een paar hapjes proberen, heeft hij er echt last van dan weet je dat je nog even moet wachten. Artsen kijken toch niet altijd naar het kind maar meer naar de medische status.