Kwebbels, sterkte met Draak Indi! Klinkt gezellig, en toch korte mouwen he, zou het dan toch zo zijn? dat dat het geheim is?
ah oke, dus het hoeft hem toch niet in de lange mouwen te liggen. maar kennelijk misschien wel in het wel of niet warm genoeg hebben. Mees was gisteravond om 24.00 uur alweer wakker, we hebben besloten hem vanavond als het weer zo gaat toch weer even te laten huilen omdat het zo gewoon echt niet opschiet. Is wel heel gezellig samen slapen maar vanaf een uur of 04.00/05.00 is hij klaarwakker en doen zowel hij als wij geen oog meer dicht dus het zal toch op een of andere manier anders moeten gaan Heb trouwens net zelf lekker 2 uur geslapen op de bank terwijl Mees in bed lag, heerlijk!!
he goed joh, van die huishoudster!! hopen dat dat ook wat minder druk op de ketel voor jullie geeft als dat gedeeltelijk uit handen wordt genomen! en leuk joh, de stad in met een vriendin!! super gezellig!! moet ik ook weer eens gaan doen want realiseer me nu dat dat al veeeeel te lang geleden is (nog voor mees z'n geboorte)
Bloem gaf laatst aan dat wessel beter slaapt sinds hij een slaapzak met mouwen heeft en toen heeft Senn er ook een voor karsten gekocht en esther had het er laatst over dat sem er waarschijnlijk ook beter door sliep. Dus de meiden raadden mij, gezien de slaapproblemen van Mees, aan dit ook te proberen He, maar jouw Mees slaapt dus lekker onder een dekbedje? Vroeg hier laatst idd of er al kindjes onder sliepen omdat ike r voor mijn Mees ook aan zat te denken.
Jeetje zeg, kan me voorstellen dat je daar vanochtend niet vrolijk van werd, wat een gedoe. Tja, en dat risico heb je gewoon met laten logeren en het is toch ook maar voor 1 nachtje geweest? Flauw dat ze meteeen verwachte dat je haar op ging halen. Wel typisch trouwens dat Indi kennelijk ook minder goed sliep in een mouwloze slaapzak..... Klinkt trouwens als een super gezellige avond die je voor de boeg hebt dus alvast heel veel plezier voor straks!
meiden, ga er een uit bed halen en lekker samen spelen. Tot later! Kom vanavond denk ik neit meer online omdat manlief met de pc bezig is. KK, heel veel beterschap voor je 2 lieve meiden en een dikke knuffel voor jouzelf! Tot later allemaal!
Ja hier heeft ze een slaapzak met mouwen. Ze slaapt altijd door dus ik denk echt dat die slaapzak daarmee te maken heeft in Indi's geval.
Pff net weer een stomme &*#&$*#$actie van Indi:x Ik had vanmiddag schoongemaakt en de fles allesreiniger was leeg. Dus in de prullenbak gedaan. Maar Indi vind het dus leuk om af en toe de prullenbak leeg te halen:x Nou hadden we het haar zo goed als bijna afgeleerd maar ik zat ff op de bank even mijn agenda bij te werken en ik kijk achter mij....Loopt Indi met die lege fles allesreiniger. Ik REN (Maar dan ook echt RENNEN) naar haar toe maar voor ik het doorhad had ze een stuk fles in haar mond. Nou proefde ik dus even aan dat stuk waar zij aan gelikt had maar ik proefde dus wel wat chemisch. Dus ik ben bang dat ze tijdens het likken ook wat opgelikt heeft. Wat moet ik nu doen? Ze heeft geen liters binnen gekregen maar door dat likken heeft ze echt wel geproefd zeg maar:x Ga morgen gelijk een ander prullenbak kopen (een die niet zo opengeschoven kan worden zeg maar) Pff ik schrok me echt een hoedje zeg..Je merkt voor de rest niks aan haar maar toch..
Ik heb haar trouwens nog maar even op bed gelegd. Aangezien ze vanaf half 5 vancohtend wakker is en ze een klein uurtje geslapen heeft is ze stront chagarijnig. En anders red ze het echt niet meer ben ik bang tot vanavond!
Oh en ik heb mijn schoenen opgehaald! Maat 42. Zit dus nog wel wat krapper als ik verwacht had maar goed, maar ff goed uitlopen!!
Ik denk ook dat dat even doorbijten is! Het is gewoon erg lastig allemaal zo. Lekker dat je nog ff hebt kunnen slapen!
Oh en Anno, toen ik op de basisschool zat moest ik naar de mavo omdat ik niet geconcentreerd genoeg was (dus eigenlijk niet standaard idd). Had overigens een score waarmee je naar het VWO kan maar daar werd niet naar gekeken:x Uiteindelijk ben ik het 2e jaar dus ook gewoon een niveau omhoog gegaan omdat het echt te makkelijk allemaal was voor mij. Heb nog een keer het lef gehad om terug te gaan naar die meester om hem ff mijn goede rapport te laten zien. Wat nou niet geconcentreerd genoeg?!?!?!:x:x:x En ik weet niet of we hier op het kdv 10-minutengesprekjes hebben..zal het eens vragen. We hebben wel een schriftje waar ook in geschreven word elke week.
:S das ook lekker.. Omdat je je dus verveelde Ach Scholen, ze leren het allemaal uit een boekje. Maar dr zullen vast ook genoeg wel goede leraren en leraressen rond lopen, alleen zitten die nog niet echt bij jor op school (onee, zn juf van vorig jaar die was wel goed) Hopelijk kun je ze nog uitlopen! Want schoenen die niet lekker zitten, daar heb je niks aan Is ze wel nog lekker gaan slapen? Ik heb me gewaagd aan boodschappen doen. En gekleurde popcorn maken, maar dat was mislukt.. vieze drap werd het.
Zo he, wat is het hier rustig! Niemand hier? Esmée en Maureen liggen allebei lekker op bed.. Heerlijk... Vanavond ook maar op tijd in bed dacht ik maar. Maureen moet rond 10 uur voeding, dus hopen dat ze na die tijd ook gewoon lekker gaat slapen..
zo ben weer bij. vandaag justin bij kdv gebracht en even gevraagd voor gesprekje. morgen middag gaan we even kletsen. vandaag is hij weer om 10 uur naar bed geweest ook al weten ze dat hij op 1 slaapje zit. moeten dit echt even vast gaan leggen hoe we dit nu gaan doen. klaagmodus aan: overigens mocht ik vanacht eindelijk doorslapen van justin gebeurd het volgende: om 3.30 uur gaat de babyfoon (die beneden staat notabene) ye piepen dat hij leeg is. en aangezien ik nogal ligt slaap, al 15 maanden lang, werd ik daar van wakker en moest dus naar beneden om dat ding in het stopcontact te steken. ik weer terug naar bed. gaat om 5.30 uur het brandalarmding piepen dat de batterij leeg is!!! GVD!!!!!! ik was woest!!! tegen dennis gezegd dat het alarm piept, hij: ja ik hoor het en draaid zich om om verder te slapen!!! GRRRRRR het stoom kwam uit mijn oren en justin werd ook wakker van dat gepiep. dus ik op een trapje dat ding van het plafnd gehaald en ongeveer door het raam gegooid en heb echt staan tieren in huis!! en daar werd dennis dan weer wel wakker van!!! dus grrrrrrrr!!!!!!! man man man, ik ben morgen ook thuis want ben er helemaal kapot van, van deze week. dat gezeik met het kdv, justin met zijn oren, die overigens schoon en droog waren volgens de dokter vanochtend dus waarom hij dan aan zijn oren zit???, en dan vanochtend weer....nou je kan me opvegen. ben blij dat we morgenmiddag dus eerder weg kunnen naar weekendje centerparcs want ik ben er helemaal klaar mee!! oh en dennis zit er ook doorheen omdat hij zich de benen uit het lijf loopt momenteel op het werk dus we zijn een gezellig setje!! pffff einde klaagmodus!!
nou kwebbels, indi is wel lekker bezig de laatste dagen!! pfff wat een dondersteen zeg! ik denk dat het beetje allesreiniger niet uit maakt hoor, is ze wel lekker schoon vanbinnen!!
mirrem, justin slaapt ook met lange mouwen en dikke slaapzak. ik heb het idee dat hij er wel lekkerder door slaapt en daardoor minder wakker is. Het inslapen gaat ook heel goed. nu is hij gewoon erg aan het spoken doordat hij verkouden is. ik had deze slaapzak gekocht omdat hij continu de dekens van zich afschopte. nu doe ik als ik naar bed ga, ook nog een dekentje over hem heen leggen want zijn kamer is best koud, en liever een deken extra dan de verwarming aan, denk ik dan maar!
kk, wat sneu dat maureen zo'n last heeft van haar verkoudheid. helaas kan ik je de hand schudden maar het gaat wel weer over! ze groeit goed zeg!! en leuke fotos hoor! ik vind echt dat ze op esmee lijkt, maar toch ook haar eigen dingetjes. het zijn zeker zussen dat zie je zo!!