Juli 2008 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Miss Sil, 28 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    is prima.
    ja dat blijft een verassing ;)

2. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    zo heb even in de bosjes gelegen en nu ben ik er weer :p

3. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    en was het lekker?
    ik ga even toileteren als je het niet erg vind :p

4. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Ik lig hier ook wel lekker in de bosjes, hou wel van die natte herfstbladeren.. Plakt zo fijn.

5. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Maar ga ze nu ff aanharken, en gelijk dweilen ;)

6. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    lekker liggen blijven dan :p

7. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

26 feb 2008
    6.927
    0
    36
    Vrouw
    vlakbij groningen
    hoi hoi

hier nog een die uit de bosjes komt:p

kk beterschap voor maureen!

senn succes nog even met klussen, zoals ik het lees schiet het wel lekker op!! hoop dat je een goed gesprek hebt gehad met de psych.

kwebbels balen zeg dat je mannetje niet is aangenomen:(

liesje hoe gaat het nu met jou? en het halve dagen werken?

esther hoop dat je lekker hebt gezwommen!!

monkeylove, van harte met yaron!!

mirrem nog steeds zo'n gedoe dus met die buren.. ook al zijn jullie nog orrienterend aan het rondkijken hoop dat je toch iets anders vind waar je wel met meer plezier kunt wonen!!

ling ik weet niet of je het nog leest maar veel plezier in center parcs!! hoop dat jullie even lekker kunnen bijkomen!!

8. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    haha doe je best

9. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

26 feb 2008
    6.927
    0
    36
    Vrouw
    vlakbij groningen
    ben nu lekker even bij mijn ouders thuis, zo bezig met geboortekaartje uitzoeken, heb hier een paar boeken liggen! dan nog even in bad denk ik, dus een heerlijk middagje voor mezelf!!

10. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ja heerlijk...ik ga ook maar even naar het toilet...zo tussen die koude, natte bladeren liggen trekt op de blaas :D

11. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    met mij gaat het redelijk, ik heb nog wel steeds veel hoofdpijn en ben de hele dag door nog moe
    de halve dagen werken gaat op zich wel goed maar het is erg inspannend als je gewoon moe bent en blijft.

dankje voor het vragen ;)

12. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    lekker zeg...geboortekaartjes uitzoeken wil ik ook!! :(
    oh in bad liggen wil ik ook wel maar ik heb geen bad :(:(:(

maar lekker zo'n middagje voor jezelf

13. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk hoor, geboortekaartjes uitzoeken:) Succes ermee...en geniet maar lekker van de tijd voor jezelf!

14. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo, daar ben ik weer. Ben een paar dagen niet online geweest, want was gewoon vreselijk druk met van alles en nog wat en ook nog elke avond weg. Dus ben het nu best een beetje zat eigenlijk, maar ja...

Heb ik nog iets gemist???

15. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Met de badkamer schiet het helaas nog niet zo goed op. Ze hadden dus het verkeerde bad gebracht en nu zouden ze gister het goede bad komen brengen. Hebben ze dus wel een ander model bad gebracht, maar nog steeds een die dus 5 cm te breed is....en dat was nu juist het probleem:x
    Dus we kunnen nog steeds niet douchen of in bad...echt vervelend hoor! Denk ook niet dat we voor het weekend nog een ander bad hebben, dus dat wordt waarschijnlijk pas dinsdag! Kunnen we dus al die tijd niet douchen, al vanaf vorige week zaterdag!!!!

En degene die ons komt helpen met afwerken/tegelen/stucken enz... die heeft het heel druk, dus kan alleen maar de avonden en dus nooit een keer overdag de komende weken. Dus dat gaat allemaal nog wel even duren!

16. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb vanmorgen nog leuke laarsjes voor Arinde gevonden. Kon steeds geen leuke vinden. Had bij scapino wel leuke gezien, maar die hadden ze niet in haar maat, en ik vond de zool daar wel erg stug.
    Dus ging vanmorgen maar even langs de echte, goede schoenenzaak in het dorp. Daar stonden deze en die waren niet zo duur als die van de scapino, dus ben er helemaal blij mee!!!

17. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Leuke laarsjes! Stoer en toch lief, hou ik wel van ;)

Minder van je badkamer.. Nog ff volhouden, dan heb je straks een PRACHTIGE badkamer, en kan je dr destemeer van genieten!!

18. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Stom woord.. destemeer.. kan beter nog meer typen..
    destemeer.. we hebben gezwommen? waar? oww in een destemeer.. (schrijf je het eigenlijk wel zo?)

19. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.809
    866
    113
    Noord Holland
    hello daar ben ik weer ff

moet heel f mijn ei kwijt want ik moet zo vanuit t niets naar de tandarts:( was mijn tanden aan t flossen en ik trek zo een vulling uit mijn kies vandaan.
    nu moet ik om half 5 bij de arts zijn om de scherpe gedeelte weg te slijpen maar ik verga van de kiespijn maar door de drukte hebben ze geen tijd om mijn kies te vullen:(:x zie t nu al helemaal gebeuren dat ik dit weekend bij de tandarts zit. oh ik ben nu al zenuwachtig omdat ik zo bang van die lui ben he. koppijn en kiespijn. kan mijn lol op dus:x

20. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha...als je het zo opschrijft staat het wel raar inderdaad...
    volgens mij is het gewoon des te meer... klinkt wel beetje ouwetruttig hoor:p

Deel Deze Pagina