ja ik hoop t. als ik vandaag niet gevuld kan worden ga ik mooi morgen naar de weekend arts toe. ze kunnen me wat
Jah, die kregen dan zo`n opleiding daar enzo. Okee, nou spannend!! Staat zeker goed. Succes, en ook bij de tandarts!
t is ook zeker gaaf maar wat wil je... we heben vrienden met een breed kennissengroep die iedereen kan, en zo komen wij weer aan zulke goede klussen
zo ik ben weer terug van de tandarts. heb er nu een noodvulling in vanwege de kiespijn en heb voor woensdag ochend 8 uur een afspraak staan om er een goede vulling in te laten zetten. doordat de vulling aan de onderkanter al niet goed in zat is in de kies ernaast ook een gaatje ontstaan dus die wordt ook meteen gevuld dan. als we er toch zijn he dan doen er t maar meteen goed. maar ik baal er wel stevig van zeg, ben er ook meteen weer weg van want ga ff nikita groente geven fijne avond enmisschien kom ik straks nog ff langs
ik snap dat je ff schrok, maar mijn dochtertje van 3 weken heeft ook steeds koude handjes, maar dit komt doordat dit het uiteinde is van de bloedsomloop zei mijn kraamverzorgster.. dit is totaal niet erg hoor! ze hebben er geen last van
zo, goedenavond.. maureen ligt heerlijk te slapen na een badje, want ze zat weer zo vol.. dus lekker in rustgevend badje gedaan en nog ff 1 kant te drinken gegeven en ze sliep. esmée is ff met schoonzus mee om daar in bad te gaan met haar neefje.. dus die is straks ook weer gebadderd en al.. heerlijk.. die kan straks zo haar bedje weer in...
Gelukkig dat ze dus toch nog iets konden doen. Wel balen dat je dus nog een gaatje hebt, maar ja, beter dat ze er nu achter komen dat dat je daar later weer last van krijgt!
Bad komt dus morgen toch niet. Ze hadden het niet op voorraad. Het wordt nu per koerier vanuit Polen naar Nederland gebracht. Maandag krijgt het dan nog een kwaliteitscontrole en als dat goed is wordt het dinsdag geleverd. Mannetje is even flink boos geworden en nu mogen we het bad wat we hebben staan, toch gebruiken totdat we het goede bad hebben. Dus dat is hij nu aan het installeren...kunnen we straks lekker badderen!!!! Morgen haalt hij ook nog even een kacheltje want het kan nog wel even duren voor de radiator weer terugkomt en ze geven voor volgende week nog kouder op dan deze week. Maar goed...we kunnen straks weer lekker in bad!!!!
ja is wel balen maar ja ik kan er niks aan doen. dus laat ik die meteen ook maar weer vullen woensdag
gelukkig dat je toch ff kan badderen. maar wat een gekloot zeg zo met welles nietes. blij als hij er eindelijk voor goed in zit en je er niks meer aan hoef te doen. julli geduld zal worden beloond
he getver zeg, dat zit dus even flink tegen allemaal! Wat enorm balen!! En? Hoe reageerde de leverancier toen je dit meldde dan? Vind eigenlijk dat er zo onderhand wel iets van een tegemoetkoming van hun kant (financieel) mag komen voor al het ongemak!
auuwwww, dat klinkt erg pijnlijk zeg!!!! Hoop dat het is meegevallen bij de tandarts en dat je nu weer pijnvrij bent!!
zeker, groot gelijk meid, goed voor jezelf opkomen en proberen te regelen dat ze het gewoon nog even voor je vullen!
onze zoon, Mees, had dit ook in zijn eerste maanden (en nu soms nog hoor, de kou dan, niet meer het rode hoor). Maar ze zeiden toen tegen ons dat zijn koude handen en voetjes kwamen doordat het lichaam eerst alle essentiele delen voorziet van warmte, zuurstof en bloed en dat voeten en handen omdat deze aan het uiteinde zitten daardoor wel eens koud of roder kunnen zijn. Zou haar gewoon lekker een warme winterslaapzak met mouwen aandoen en desnoods sokjes of evt. voor het naar bed gaan haar bedje opwarmen met een kruikje. Succes meis!