Ja, dat kan ik me voorstellen, dan schrik je daar toch even van en je wilt gewoon het beste voor je kindje, maar denk dat het gauw beter gaat als je haar de lekkere winterslaapzak aandoet hoor! En anders bij twijfel, gewoon je HA bellen. Liever een keer teveel dan een keer te weinig hoor en daar zitten ze per slot van rekening voor. Of anders de vragenlijn van het CB.
Ben er weer van tussen meiden (manlief wil achter de pc)! Fijne avond en slaap lekker voor straks! Tot later!
Goedenavond!! Hoe is het hier? Hier wel goed hoor. Indi ligt net op bed. Die had over de hele dag maar 5 min geslapen in de auto Dus die had hem ook wel aardig zitten geloof ik na zo'n dagje!! Ga zo nog even een was ophangen en dan naar de bios met mijn moeder..Gezellig!!
linnielin wat vervelend van je badkamer!! vooral dat je helemaal niet meer weet waar je aan toe bent telkens! susanne sterkte met je kies!! leuk trouwens dat je een opdracht hebt voor dat restaurant!! Leetje1 sluit me bij de rest aan!! kk hopelijk is maureen snel weer beter!! lekker trouwens dat esmée even ergens anders in bad is geweest!!
Ja ze was ook erg chagarijnig hoor net!! Niks was goed en overal om huilen. Maar om haar nou om haar 18.00 op bed te liggen vind ik ook zowat. Dan is ze morgen om 6.00 uur wakker!!
isabella is ook altijd zo gezellig als ze te weinig geslapen heeft en zes uur is inderdaad aan de vroege kant!
Tja, het is een soort gevoel wat ik heb Het voelt gewoon niet echt goed. Wat zijn de effecten op de lange termijn van deze prik? Dat is ook nog niet echt duidelijk en dat vind ik toch wel zorgelijk. En Indi is natuurlijk eigenlijk nooit ziek. Kijk, als zij vaker ziek is of toch een verlaagde weerstand heeft dan vind ik het een ander verhaal. Maar ze is nooit ziek of iets.
Dat je inderdaad de effecten op langere termijn niet weet houd mij ook wel een beetje tegen, alleen ben ik bang dat als 1 van ons het krijgt rond februari (als onze uk geboren is) dat dat niet goed kan zijn voor zo'n kleine baby.
nou wij hebben wel een mentor. en als de kinderen 4 zijn en dan naar school gaan dan krijgen ze het zogenoemde peuterestaffete-boekje mee. en als er wat is , dan trekken ze aan de bel (als het goed is)
zo, maureen was na een uurtje alweer wakker, zat helemaal vol.. dus andere kant nog gegeven en toen viel ze tegen me aan in slaap, dus die ligt vanaf kwart over 8 weer lekker in haar eigen bedje te slapen. esmée hebben we nog niet weer gehoord.. heerlijk...