Juli 2008 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Miss Sil, 28 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovelykids

lovelykids VIP lid

o ff snel gelezen
    ga nu gauw verder met popstars

trusten

2. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heerlijk!!!! Net samen met mannetje in bad geweest. Arinde is er ook nog even in geweest om half 9, maar het was al erg laat, dus dat waar maar eventjes snel. Maar we zijn alledrie weer lekker schoon en fris!!!

Ga nu lekker slapen!
    Tot morgen(waarschijnlijk)

3. Ja die van hebben ook een map: kind-volg systeem

4. :) had het al gehoord ... een dag na mijn verjaardag :)

5. hier verder geen nieuws...gister een leuke dag gehad met de jongens, alleen het eind van de dag dag he?! Dan doen ze echt alles wat niet mag!
    Steijn heeft een paar keer op de bank gezeten en Mees zet ik nu inde box (dat vindt hij echt niet leuk)

allemaal een fijn weekend.

Deze wil ik nog even late zien...
    kreeg nog een compliment van de designer van de kit zelf :):D

6. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Ja ik had er misschien ook wel anders tegenover gestaan als ik kindje verwachtte hoor. Zo´n ukkie is gelijk weer heel wat vatbaarder als een kleine peuter.

7. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Nou hier een leuke avond gehad. De film was erg leuk, was van Micheal Jackson. Echt heel mooi. Was om 12 uur thuis en ben gelijk naar bed gegaan...Indi werd wakker om 8.15 dus erg netjes!!

8. Zo, hier een redelijke nacht gehad. Maureen heeft lekker 6 uur tussen de voedingen gelaten. Om half 12 een keer en toen om half 6 weer, maar daarna weigerde ze weer te gaan slapen, omdat ze zo vol zat... Esmée was helaas om kwart over 6 al klaarwakker! Grrr... We hebben haar kunnen laten liggen tot half 8, dat wel, ze ging nl niet huilen. Toen is Christian er met haar uitgegaan en heb ik haar naar beneden gebracht en mocht ik nog weer ff gaan liggen tot 9 uur.. Lekker hoor..

9. Ziet er leuk uit hoor!

10. jeetje, wat rustig hier zeg...
    vanmiddag ander soort neusspray halen voor maureen. degene van otrivin werkt gewoon niet! haar neusje blijft gewoon volzitten..
    ook maken we het neusje elke keer leeg, maar zelfs dat werkt niet! zooo zielig zeg! en ook luuf hebben we al geprobeerd.
    nu staat er een pannetje met een drupje luuf en gekookt water in onze slaapkamer waar zij slaapt. hopen dat het zo wat losser komt...

11. Esther1986

Esther1986 Fanatiek lid

He meiden,

Hoe is het hier??

ML, wat spannend zeg misschien nog een kleine!!

Liesje, Goed van je dat je wel weer halve dagen aan het werk bent! Minder dat je nog steeds erg moe voelt..

Lisette, Leuk hoor geboortekaartjes uitzoeken!! Voel je verder goed?? Jammer dat je contract niet verlengd wordt zeg.. Maar kun je wel al je aandacht aan Isabella en de kleine jongeman geven!!

Senn, Nog steeds goed op schema?? Jullie zijn echt goed bezig!! Nu hopen dat het ook z'n vruchten gaat afwerpen!! Hoe was het met de sessie van Maarit??

Mirrem, jeetje zeg wat een gedoe met de buren!! Spannend hoor om te kijken voor een verhuizing!! Ikzelf heb ook weer een mooi huis gezien!! En ook nog in het sorp waar mijn familie woont!! 'S kijken wat we kunnen..

KK, hopen dat de andere neusspray gaat aanslaan!

Essie, veel plezier op de jonge gezinnen beurs!!

Verder weet ik het even niet meer..

12. Esther1986

Esther1986 Fanatiek lid

Kwebbels wat naar dat je mannetje niet aangenomen is..

Linnielin, Wat lekker weer in bad!! Leuke laarsjes!

13. Jeetje, wat rustig nog steeds zeg!
    Hier de andere neusspray gehaald voor Maureen. Ze slaapt overigens nog steeds. Heerlijk..

14. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Echt rustig hier vandaag zeg! Amper een bladzijde bijgeschreven sinds mijn post van gisteravond:$

Vanmorgen hebben we even gewinkeld, hadden nog paar dingetjes nodig dus zijn lekker op stap geweest. Arinde vond het ook wel gezellig. Daarna is mannetje gaan klussen en Arinde gaan slapen, toen kon ik nog even boodschappen doen op het winkelcentrum. Dus alles is weer in huis.
    Zo nog even stoffen en zuigen en dan is het weer klaar voor vandaag.

Vanavond hebben we een etentje, dus brengen we Arinde aan het eind van de middag naar kennissen, die vanavond oppassen.

Al met al een gezellig (druk) dagje dus!

15. als er toch niemand is, ga ik wel ff spammen

16. met zn allen naar de eendjes:

Deel Deze Pagina