Juli 2008 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Miss Sil, 28 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    leuk!! Ben benieuwd!:)

2. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

26 feb 2008
    6.927
    0
    36
    Vrouw
    vlakbij groningen

hahaha ik heb soms het gevoel dat ik wel dagen kan slapen:)

wij hebben zelf al wat kleren voor onze uk gehaald en twee tassen vol met kleren mijn zwager en vriendin gehad, dus eerst wel even voorzien:)

3. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    wat een leuke foto's!! Wat is Esmée toch alweer een grote meid zeg!! Echt een lekker vrolijk ding om te zien!!! En Maureen is ook zo'n dropje!!!!

Hoe gaat het nu met Christian? Zag op de foto dat z''n bed in de woonkamer staat. Heeft hij nog veel pijn en hoe gaat het met zijn herstel?

4. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    he bah meid, dat is nooit fijn natuurlijk. Hoop dat het inmiddels weer gezellig is!!! En jammer dat het dan gisteren hier zo rustig was en je 'je ei' dus ff minder goed kwijt kon :(

5. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    wat is het voor'n revue waar je zo druk mee bent?

balen van de spierpijn en de buikpijn! hoop dat het alweer iets beter gaat!

6. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    ow, hihi, ik word op mijn wenken bediend!:D

7. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    ziet er erg leuk uit joh! lijkt me erg gezellig om aan zoiets mee te doen!

8. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    he getver meid, een dikke knuffel voor jou! Hoop echt dat het inmiddels opgelost is, want dit klinkt echt heel vervelend! :(!!! Hoop dat je er inmiddels met hem over hebt kunnen praten!

9. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Goed bezig Ingrid!!;);) Heerlijk om nu al zoveel klaar te hebben, geeft een boel rust denk ik!

10. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Veel plezier vandaag met schoonmoeders!!!

Mees is vannacht bij mijn ouders blijven slapen. We hebben hem daar op bed gedaan wat moeilijk ging. Hebben hem maar een tijdje laten huilen en toen is hij toch lekker gaan slapen. En jullie raden het niet............ hij was vanochtend pas om 06.30 wakker!!!!!!!!!!!!!!! Goed van hem he?!!!! Nou maar hopen dat hij dat hier thuis ook gaat doen, maar vond het zo knap van Mees! En dat ondanks alle rumoer in huis van het feest!
    Trouwens, Mees kan sinds gisteren ook zelf dingen bouwen van Duplo! Vond ik zo knap van hem!!

11. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Ahhh, gelukkig!!! fijn om te horen!!! Ach, jullie zaten gewoon ff niet op een lijn, gebeurt in de beste gezinnen hoor!

12. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Hadden bij Julian ook alles al zo vroeg klaar en straks moeten we natuurlijk druk bezig met de kamers dus om dan ook nog eens de kaartjes en alles uit te moeten zoeken gaat zeker mis of dan vind ik het achteraf toch niet leuk dus dan maar lekker vroeg;)

13. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    wat leuk voor je!

14. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    hihihi :p

15. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    he wat raar zeg van het overgeven? Zou je toch denken dat het misschien van het eten komt? En balen van je contract joh, ookal wist je het eigenlijk al wel. Je baas was zeker erg opgelucht dat je het zo goed opvat!

16. Zo, goedemiddag.

Vanmorgen toch maar met Maureen naar de HAP geweest. Ze zit steeds zo vol dat toch geen neusspray helpt, dus nu hebben we best een zware neusspray gekregen. Die mogen we vanmiddag halen bij de apotheek, dus ben benieuwd.
    Hij dacht aan een griepvirus, maar moest ff in de gaten houden of ze geen koorts krijgt. Ze hoest er nu ook bij.
    Ze liggen nu beiden lekker te slapen.. Gelukkig maar... Met Esmée gaat het eigenlijk wel super.. Die is vanmorgen bij Christian geweest en ik ben eindelijk weer naar de kerk geweest. Zag er ook erg naar uit moet ik zeggen...

Met Christian gaat het op en af helaas. Ene moment gaat het heel goed, andere moment niet, maar dat komt volgens mij door drukte, want dat kan hij nog niet aan.. Helaas begrijpt mijn moeder dat niet en is die nu een beetje boos omdat ze de meiden niet zo vaak kan zien (aan de andere kant: eerder kwam ze ook soms maanden niet en nu klaagt ze dat ze ze nooit ziet...) maar ja, wij hebben ook niet voor deze situatie gekozen toch?

17. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    je hebt helemaal gelijk!! Je kan het beter nu maar af hebben en er niet meer naar om hoeven kijken dan straks alles op het laatst moeten regelen ;)

hoe is het met de opa van Roeland trouwens?

18. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    ach meid, wat vervelend dat je moeder zo weinig begrip toont! :( zeker inderdaad omdat ze voorheen nou ook niet echt de deur bij jullie platliep. Balen zeg, dat soms mensen van wie je het juist niet verwacht of meer mag verwachten, dit soort dingen dan dus kennelijk niet begrijpen. Het is voor Christian allemaal al moeilijk en zwaar genoeg en het is ook moeilijk om je eigen grenzen en beperkingen aan te geven en zeker als er dan niet begripvol op wordt gereageerd. Ik vind dat julie groot gelijk hebben hoor! Jullie hebben in zo korte tijd zo veel meegemaakt!! Jullie moeten ooki gewoon tijd met jullie viertjes hebben om alles weer even op de rit te krijgen!! En dat moeten andere mensen maar gewoon snappen en zo niet, pech dan!
    Gewoon nu echt even aan jullie zelf denken en als mensen willen komen, hoe lief bedoeld ook, en het komt niet uit of jullie zijn heel moe, gewoon nee zesggen hoor!

Jeetje dus wel met Maureen naar de HAP geweest, nou maar hopen dat de zwaardere neusspray gauw z'n werk gaat doen en ze weer lekker opknapt!

Dikke knuffel voor jou en je gezin meid!!

19. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    meiden, nu Mees nog lekker ligt te slapen moet ik nog even wat huiswerk en examenvoorbereidingen doen, dus tot later!

20. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Helaas nog niet goed, door de medicijnen die hij krijgt kan hij niet lopen en ligt dus nog steeds in het ziekenhuis. Wel mogen we inmiddels weer langs dus gisteren is Roeland met zijn oma en Julian heen geweest. Opa heeft voor het eerst weer even gelachen toen hij Julian zag, ben toch blij dat Julian hem even iets vrolijker kan maken. Wel zijn ze bezig dat hij naar een verzorgings/revalidatiehuis kan zodat hij niet meer in het ziekenhuis hoeft te liggen want dat is ook niet bevordelijk voor zijn toestand.

Lief dat je er naar vraagt!

Deel Deze Pagina