dat is aegon namenbank, dat moet je googelen en dan kom je er vanzelf..de site is alleen veranderd. "vroeger"' vond ik het iets duidelijker senn, wat een prachtige kamer is het geworden!!!!!!!!
Ben er nu echt vandoor anders is mijn haar niet droog voor ik naar bed ga. Meiden fijne avond nogmaals en bedankt voor alle complimenten voor Maarit's kamer.
meis, wat ontzettend rot voor je en wat vervelend dat je moeder haar gevoelens nu even niet opzij zet voor wat voor jullie het beste is . Ik kan wel zeggen 'probeer het naast je neer te leggen' maar dat zou ik zelf ook niet goed kunnen. Hoop dat je er met je zus goed over hebt kunnen praten en dat zij weet hoe je het beste met de situatie om kunt gaan en je eigen grenzen aan kunt geven zodat je moeder ze wel accepteert. Nogmaals een hele dikke knuffel!!! Getver, vind het zo naar, jullie hebben nu echt wel andere en genoeg dingen aan jullie hoofd zonder dat er ook nog eens bij te krijgen!
Nee hoor, nog lang niet, maar we zijn er inmiddels wel achter dat we hier niet altijd willen blijven en willen gewoon eens oriënteren wat we voor dit huis zouden kunnen vragen en of het de moeite loont om eens verder rond te gaan kijken
Vind het echt super geworden, mijn complimenten, jullie zijn niet voor niets zo druk geweest zeg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jaaaaaa, nogmaals en alsnog.......... GEFELICITEERD (MET) NIELS!!!!! WAS HET EEN LEUKE DAG, ONDANKS HET FEIT DAT JULLIE HET NIET VIERDEN? (OEPS VERGETEN KLEUR EN LETTERTYPE TERUG TE ZETTEN)