aha. mika krijgt volgens mij veel wibra spullen van mijn schoonouders. naja dan liggen ze over een half jaar maar weer in de container, ze zijn goedkoop dat wel maar echt degelijk is het niet
3exrsfthdyujvghjkgbhgvf gjeurvfhd,;../úfgserdyusfuyiu87ui Sem zegt ook hoi! En ik moet nu weer stoppen van mijn mama! Oh eeuh Daantje, Sem loopt nu ook met een glas van mij en neemt slokjes haha!!!
haha ja, maar als ie er nog maar amper mee gespeeld heeft (en mika is wel van het gooi en smijt werk) is het al kapot, vind ik dan wel weer zonde om eerlijk te zijn, niet dat ik allemaal van het dure spul moet hebben hoor helemaal niet, maar wel iets wat een beetje tegen een stootje kan.
*truttige modus aan* lopen? das misschien niet zo handig.. als het een glazen glas is.. *truttige modus uit*
Dank jullie voor de knuffels en zo Dan nu uit de negativiteit hoor Hier is verder alles goed Wessel slaapt nu lekker en ik ga zo even met mijn sieraden bezig denk ik. Over 2 maanden alweer de trouwerij van mijn broer en schoonzus moet alleen nog kleren hebben Gisteren bij vrienden op visite geweest en hun zoontje van 6 maanden zit al in maatje 74 Wel een dikke scheet is het, lekker in zijn velletje en lachen naar je, heerlijk! Wel was Wessel jaloers toen ik hun zoon had opgepakt Ook is Wessel ongelooflijk aanhankelijk, hebben jullie dat ook? Echt vermoeiend hoor! Direct aan je been hangen als je buiten loopt en je komt mensen tegen of huilen als er hier iemand binnenkomt, en huilen als je bij andere mensen komt en direct aan je vast klampen.
Wel zonde als het natuurlijk om heel veel dingen gaat.. dan kunnen ze misschien beter kleertjes oid doen.. Maar ach.. voor even is het ook leuk
komt nu alweer in die ene fase uhm eenkennigheid, dat krijgen ze volgens mij rond deze leeftijd toch? mika heeft het niet heel erg . af en toe eens met sommige mensen, dan hangt ie ook aan mijn been en moet ik hem optillen, maar lang niet bij iedereen.
jee wat zijn die kleintjes van jullie ver....rihanna weet wel wat ze moet doen met een beker/glas maar volgens mij heeft ze nog niet helemaal door dat ze de lippen tegen het glas moet doen en ook nog drinken moet doorslikken
lol, dan doe ik dat maar niet Ben geen uhhmm.. hoe zou ik het noemen? Maar lopen, met lollies, glas, enz enz.. of puntige dingen in de mond.. dat vind ik niks.. Als ze vallen brr..
yep hier ook en helemaal als ik aan het koken ben, dan hangt rihanna constant aan mijn benen en dan driftig worden omdat ik haar dan niet kan oppakken
Noof is ook vreselijk een kennig.. die woont bij vreemden bijna aan me.. En hier thuis, even de kat uit de boom kijken, en dan gaat het wel.. maar als ik maar ff naar de schuur loop ofzo MAMA MAMA