noof.. byron vroeg steeds van zeg eens papa (tijd terug, ze had toen nog dr mama zeg fase) en zij elke keer mama mama enz enz Vraagt ie, wie is de lelijkste op aarde? zegt ze juist.. Papa
Dit is ook in onzichtbaar schrift getypt 8) zodat ik het alleen kan lezen... maar als ik zo ga, dan blijft zw-pagina vaak wel aan.. en dan lees ik zo nu en dan ff bij dus das wel net zo stiekem
haha daar moet ik je wel een beetje gelijk in geven, maar jullie zijn allebei niet zichtbaar dus allebei stiekem
Ik ga nu heel stiekem noof uit bed halen, en dan al sluipend een broodje voor dr creeeren *doet heeel zachtjes* TE DE DE DE DU DU DU *boink boink*
ik ga even jonge gezinnen bellen, want volgens mij klopt er daar iets niet in de administratie, krijg ineens een herrinnering binnen terwijl ik de eerste betalings factuur niet heb gekregen
Ja, Mees heeft dat aanhankelijke nou je het zegt ook wat extra de afgelopen tijd. Wat ik daar wel weer leuk aan vind is dat hij nu knuffels en kusjes komt brengen en daar kan ik dan natuurlijk geen genoeg van krijgen! Het neefje van Mees, 2 maanden jonger, was gisteren bij ons langs en toen was Mees ook wel jaloers op de aandacht voor hem had ik het idee. In eerste instantie deed hij dan ook niet heel lief tegen z'n neefje. Speelgoed weghalen ipv brengen en voor hem gaan staan zodat wij hem niet meer konden zien, hahahahah, Gelukkig was dat na 5 minuten over en toen gingen ze leuk samen spelen. Hey, leuk de bruiloft!! Zijn de sieraden die je voor je schoonzus zou maken goed gelukt?
ja is grappig, maar wordt wel geasocieerd met een varken dat is iets minder grappig (als ik er nou echt op leek zou ik zeggen van ja je hebt gelijk)
ja, dat roepen doet Mees idd ook. Ook van het weekend in de supermarkt. Was ik met Mees en m'n vader en zodra ik maar even van de kar met Mees wegliep, ookal stond m'n vader erbij, was het MAMA MAMA MAMA!
maar ik ben er vandoor, mika is wakker en wil voordat hij gaat jengelen dat hij eruit wil toch even een telefoontje plegen