Oke.. dit staat raar.. De hoort niet bij mn oma die al 8 jaar door is.. maar bij lekker warm. En ik heb mn eigen. Ik loop niet op die van Noof..
goh nog niemand geweest?? ik kom even illegaal spieken vanaf het werk... zwaai zwaai naar iedereen die straks komt kijken! doeiii
hey wat fijn dat ze er speciaal voor thuis langskomen zeg, dat vind ik dan wel weer heel netjes van ze!
Dat van de had ik wel begrepen hoor Dat van de sokken alleen niet, maar nu je zegt dat jij en Noof allebei een eigen paar hebben snap ik hem hoor
Goedemorgen allemaal, Hier een rotnacht gehad. Indi werd gisteravond om 21.30, 1.00 en 5.30 wakker. De eerste 2 keren kregen we haar nog in slaap maar toen ze om half 6 wakker werd niet meer helaas.. :x Jammergenoeg moet ik vandaag de hele dag werken dus dat word een lange dag...
gatverdarre hoop dat je nu eens geluk hebt en dat het aan mayron voorbij gaat en voor jou hoop ik dat je snel weer beter bent
beterschap (nogmaals) voor de meiden auwie!!! maar gelukkig dat verder alles 'goed' is met christian dikke knuffel (al koop je er niks voor)