en ouder zijn bevalt me prima hahaha.. zo vult het zich allemaal weer mooi aan ff aanvulling, jij bent ook ouder dus dubbel hahahaha das helemaal ideaal
lol, Noof.. pokemon is van de trap gevallen.. En noof "jah" Nooof? nu moet je er niet aan zitten.. pokemon is nog even gewond.. Noof weer JAH.. lol moet het eigenlijk opnemen
lol.. pikachu is ligt gewond, en pollywirl is helemaal van de kaart zo stom klinkt dit en noof maar jaaa.. hi hiii hi hi "ja Jordy is een echte superheld, NOOF kunnen ze weer" hahahaah
ben er eigenlijk wel blij mee, zo kom ik wel sneller op mijn streefgewicht. was voor de zwangerschap ong. 69,5 (met nog de nodige kilo's van esmée haar zwangerschap). zit nu op 66,5, wil tussen de 60 en 65 weer zijn
zo ben weer bij. nou cb is geweest en op zich wel goed gesprek geweest. zo op het eerste gezicht wist ze het ook niet goed maar na gesproken te hebben, hebben we miss een idee. justin vind alles heel interessant en leuk en wil overal aan mee doen, dus miss zijn die prikkels op een gegeven moment te veel en weet hij niet hoe hij er mee om moet gaan (positieve en negatieve prikkels) en dan begint te huilen omdat zijn koppie het niet meer aan kan. klonk mij best logisch in de oren. dus dit gaan we even bespreken met kdv en miss hebben hun ook dat idee en dan zijn we weer een stap verder. maar ja wat dan?? toch gastoudergezin of andere groep met leeftijdgenootjes? oh kdv belde net ook nog. ze willen hem toch graag houden!! hahaha ze hebben nu echt het negatiefst gezegd bij het 10 min gesprek maar de positieve dingen zijn er ook en die willen ze absoluut niet missen. volgende week is ze weer aanwezig en hebben we nog wel een nieuw gesprekje en miss dat die videoevaluatie (zoals ze bij sven ook gedaan hadden, senn) een optie is aar dat gaan we nog bespreken. dus al met al toch wel een positief geluid. en nu ga ik gauw nog even weg, even naar action. tot later!!
zo, hier lekker rust. esmée na haar slaapje weggebracht naar mijn zus, daar is ze lekker aan het spelen. maureen slaapt nog steeds lekker vanaf 12 uur.. heerlijk zeg! wat een rust.. esmée haal ik tegen kwart over 5 pas weer op...
Heb het achterliggende verhaal gemist geloof ik, maar had je een negatief 10-minutengesprek op het KDV gehad???
hoi hoi linnielin wat een foto van jullie badkamer.. hoop dat het snel klaar is!! mooie foto van arinde!! senn ik hoop niet voor je dat je een week zonder internet moet!! kk jeetje jij bent al veel afgevallen!! super dat het beter met maureen gaat! rensie waarom moet jij eigenlijk op de weegschaal?? ik hoef dat helemaal niet.. ling fijn dat je een goed gesprek hebt gehad, en ook dat het KDV nog belde dat ze justin niet kwijt willen, wel lief zeg!! ik hoop dat jullie er samen uit gaan komen! anno klinkt leuk zeg de gesprekken tussen noof en jor!
hier gaat het gelukkig weer veel beter!! nu aan het wachten tot het donker word en dan sint-maarten! vind het altijd zo leuk!!
Jah, ik moet nog ff pannenkoeken bakken, lekker makkelijk Mn moeder kwam ff op de koffie! dus was dr ineens vandoor
moet je naar een bericht van KK dan op haar naam klikken, krijg je een lijst en daar staat tussen privebericht versturen.
haha weet je wat maud nu net zegt terwijl ze deze foto ziet? dit is toch bij ons? alleen zo ziet geen van beide badkamers of wc eruit badkamer en wc beneden zijn nog bruin en groen van 30 jaar terug en badkamer boven is een kale betonvloer met in de hoek opgestapeld geleverde badkamerspul en overal veel bouwmaterialen en gereedschap en verder kale muren