Dan hebben we elkaar mooi afgelost vannacht want Karsten was van 23 tot 23.45 uur bezig. Echt helemaal hysterisch.
Ja ze zegt het woordje na maar het is niet zo dat ze morgen opeens 'zitten' uit zichzelf zegt zeg maar. Zo zei ze daarstraks ook klok maar ik denk niet dat ik morgen opeens weer klok ga horen. Misschien als ik het weer een aantal keer zeg dat ze het dan weer herhaalt. Maar niet uit zichzelf
Welke shaorma boer?? Die bij mij? Die is zo lekker. Ik zit echt even te twijfelen of ik manlief er even langs stuur
oh...eh nee het is bij een tandje onder...hmmm..miss toch raar?? maar goed die 4e tand is er dus ook niet maar hij is wel al begonnen met zijn kiezen 8)
pfft hoop dat je vannacht beter aan je rust toe komt! enne dat tanden kijken lukt mij hier ook niet, kleine piranha's!
Mayron werd net ff wakker. Gelukkig gaf ie zelf al aan wat ie wou Hij riep: emme! emme! Nu mogen jullie raden wat hij daarmee bedoelt
fijn he ik heb hem uiteindelijk om 4 uur terug gelegd en heeft hij geslapen tot half 6 en met speentje tot 7 uur.
oohw hou op!! wij hebben hier in het dorp geen afhaaldingen en als je zwanger bent is dat soms echt frustrerend