Ja precies. Echt heel goed!! Het is ook echt een poppenkind. Ze vonden het op het kdv super schattig dat ze de poppen daar zo innig beethield. En ze legde de pop wel tig keer op bed.
dat heeft isabella soms ook wel, dat ze me na zegt tenminste dat denk ik dan, want het is zo'n kort moment..
Heb daarna gelukkig wel weer geslapen maar om 5.45 uur ging de wekker weer dus 6 uur slaap is voor mij heel weinig.
Heb effe niet de puf om alles te lezen *oeps*. Ben vandaag -op verzoek van de schilder- de hele dag naar mijn ouders geweest met de jongens, zodat hij op zijn gemak beneden kon schuren. Nou dat heb ik geweten toen ik thuis kwam....alles weer van zijn plek en onder het stof (en dat terwijl hij toch een stofzuiger aangesloten heeft op z'n schuurmachine)....oeh kon wel janken . Nou ja, het grootste stof is weer weg, nog maar even doorbijten . Heb wel nog 2 leuke kleden gekocht voor bij de jongens op de kamer, van Winnie de Poeh...en van opa en oma hebben ze allebei een opberger gekregen, Rick een "kist" van Cars en Joost een ladenblokje van Nijntje . Zo worden de kamers toch een beetje leuk aangekleed. Heb zelf ook nog een mooi vloerkleed gekocht, maar dat was niet op voorraad, dus krijg ik pas over een week of 2....
Helaas, Thuisbezorgd.NL heeft nog geen aanbod bij u in de wijk. U kunt echter wel een bezorgrestaurant aanbevelen. Klik hier om uw lievelingsrestaurant toe te voegen aan ons aanbod!
daar heb je een man voor die dan gewoon even naar het dorp verderop gaat toch??? hihi dennis is 1x voor mij naar de mac gereden voor een ijsje!! onee 2x voor een ijsje maar die anders heeft hij alle snackbars afgerden in de omgeving omdat hij overal was uitverkocht!! hahaha de schat!! ik had het allang opgegeven en een andere meegnomen!!
Mmmmmm je brengt me op een idee. Ff in de kast loeren. Helaas geen chocolade in huis. Ik heb het eigenlijk wel maar om nu een chocolade letter aan te breken die voor Sinterklaas zijn vind ik een beetje ver gaan. Dus maar een pak kandijkoeken gepakt.
Als Indi een foto van zichzelf ziet begint ze keihard 'Idi' te roepen haha. En bij een foto van mij mama en bij een foto van manlief papa....Verder kent ze eigenlijk geen namen..
vandaag was ik gelukkig vrij maar normaal gaat om 6 uur ook de wekker en dan is het ook maar kort hopelijk slapen ze vanacht allemaal lekker door!! *hoop smiley*
oooohw kan me voorstellen dat je dan baalt.. en wel leuk dat je nieuwe dingen voor de kamers hebt gehaald!! laat je ook foto's zien als alles klaar is???
Leuk hoor. En dat kleed kan je toch nog niet neerleggen want dan kan je hem iedere dag uitkloppen met al het stof wat de schilder maakt.:x