En dan tegelijkertijd voor zichzelf noemde hij hem wel broertje.....dan knuffelde hij 'm en zei "lief broertje".....
wij zijn ze ook aan het 'sparen', maar niet heel fanatiek hoor, dus als ik dubbele heb, wil ik ze best opsturen
Heb er nog niet bewust naar gekeken, maar ik geloof dat ze op de "stookkamer" (daar waar de ketel hangt) staan.... Zal morgen eens kijken .
hoop het ook. en zij ook dus dat is wel fijn. ze willen er in ieder geval alles aan doen om het in orde te maken. ze zei al aan de telefoon dat het niet de bedoeling was om ons zo te laten schrikken dus was wel blij dat ze het ook leuk vionden dat hij er is want het leek net alsof ze hem kwijt wilden. maar dat is dus gelukkig niet zo
O en dubbel heb ik dus: 3x Bashful 2x Sneeuwwitje Sleepy Jager (eigenlijk ook nog een sneeuwwitje en een prins maar die wilde Maarit graag op haar kamer hebben )
Ik heb heks dubbel dus die kan je krijgen. Als iemand anders de heks nog moet dan mag die hem ook. Ik spaar ze niet maar heb er wel een aantal Ik heb de : Schildpad 1 x Heks 3 x Kaboutertje die boos kijkt met het regentonnetje 1 x Dikke kabouter met zo'n muziek instrumente 1 x Wasbeertje 2 x Prins 1 x
Idd, sint Maarten is niet verkleed. Hier vieren ze het ook niet maar in het dorp waar ik heb gewoond (Wormer) werd het wel groot gevierd. Mensen zaten met drank en vuurkorven voor de deur, er werd versiering opgehangen enzo... Best heel leuk... Ik wil het Mayron ook niet ontnemen, dus vanaf datie 3 of 4 is ga ik lekker naar een vriendin toe daar
ja, super fijn dat dit geregeld is nu, kan me voorstellen dat dat voor een boel rust zorgt voor je gevoel!! En nu idd die andere dingen nog maar dat komt ook vast vanzelf helemaal goed meid!