haha, ik lul dr gewoon tussen door.. je kent ze wel, van die in haar eentje zitten te kletsende types? niks zeggend.. maar ze vinden het vast leuk? HIER zit ze!!
je had voor mij niet speciaal hoeven kijken hoor was alleen nieuwsgierig of ik er met de 23e ver naast zat maar dat was us aardig goed
Kan me voorstellen dat je dan wel even met een kater thuis komt. Maar gelukkig is dat inmiddels al uit de weg geruimd. Op naar het gesprek dus!
hij kent de regels, mama rijd, dus de helft voor haar Genoeg, jor was weer blij, en het wat gezellig (lopen met een groep, en dan vanuit school.. wel ok)
Internetabbo weet ik zo niet (van Telenet ). Wij hebben gewoon onze Nederlandse router en die past gewoon (dus draadloos internet), maar voor de telefoon moest de kabel idd in een 5-potige stekker.
Hem bij zijn arm pakken en heel streng toespreken van NEE dat mag NIET (met je vinger voor zijn gezicht), hem daarna loslaten en negeren.
is er iets wat hij absoluut niet leuk vind? zoals op de gang of in de box? misschien is dat een optie of een keer goed laten schrikken? weet het anders ook niet eigenlijk.