Oei dat geen fijn verjaarscadeau. Ik hoop dat je ondanks dat een hele fijne dag hebt gehad en nog steeds hebt.
Rustig vandaag zeg!!!! Ik heb vandaag lekker gewerkt en we hebben vanavond een rustig avondje. Zal hier niet veel zijn, want we gaan gewoon genieten van een avondje samen. Arinde is net met mannetje in bad geweest en ze ligt nu op bed. Mannetje zit nog in bad en daarna gaan we lekker op de bank en op tijd naar bed. Eigenlijk zouden ze vanavond gaan klussen, maar die ander kwam liever morgen overdag. Ook prima, dat levert meestal meer op dan die paar uurtjes 's avonds. Dus nu komt hij morgenochtend en een groot deel van de middag, dus dat schiet hopelijk lekker op! Als het goed is krijgen we dan ook eindelijk het goede bad en het goede toilet. Ben benieuwd
Het zit je ook niet mee hè. Ik hoop dat het snel weer over is. Mmmmmm lekker tapas, ik hoop dat het gesmaakt heeft. Ga je morgen nog je verjaardag vieren?
Nou als ik dat bij Karsten doe dan laat het hij wel uit zijn hoofd de volgende keer. En hij is zelfs zo snugger dat als het nog een keer gebeurt dat hij dan zelf met dat vingertje aankomt.
Sven had er ook een handje van. Ik was het op het gegeven moment zo zat dat ik hem een keer een flinke tik terug gegeven heb van dan voel jij het ook eens. Maar hij was er zo van geschrokken dat hij het daarna bijna niet meer heeft gedaan.