Jeetje zeg! Ik hoop nu echt dat dit het laatste was en jullie hierna rust krijgen. Heeeeeeeeeleeeeeeeeeeeee dikke knuf.
denk dat hij het idd nodig had. Hij is ook een beetje gammel vandaag, steeds aan de diarree, weinig eetzin, snel huilen, hij ligt nu lekker weer op bed dus hoop dat hij morgen opgeknapt is. gelukkig had hij geen koorts want je gaat toch denken nu he, met die MG
hey dat is idd leuk zeg dat ze zo dicht op elkaar zitten en dan met verjaardagen enzo. Het neefje van MEes is 2 maanden jonger dan Mees en nu is dat nog best wat, maar ik merk dat ook zij steeds leuker 'met' c.q. 'naast' elkaar kunnen spelen
jeetje zeg, niet naar de wc kunnen lijkt me helemaal onhandig!!! Konden jullie niet ff een nachtje bij een van jullie ouders logeren?
jeetje meid, wat krijgen jullie het voor jullie kiezen Houdt het dan nooit op lijkt het wel? Wat enorm balen dat wij allemaal zo ver van jullie afwonen en in die zin niet kunnen helpen. Vind het echt zo erg voor jullie, zucht..........Sterkte meid, en een hele hele hele dikke knuffel!
jeetje wat rustig hier meiden. ga maar ff naar beneden de boel opruimen en een kopje koffie drinken, kom straks nog ff aan hier...
hoi hoi linnielin balen zeg van dat bad.. duurt nu wel erg lang zeg! gefeliciteerd met je zwager (toch??) super zeg eindelijk zwanger! christiea gefeliciteerd met je verjaardag!! ML wat een boutnacht!!! en wat een gave auto!!!! super zeg! kk jeetje alweer in het ziekenhuis.. t houd ook echt niet op voor jullie.. kan me voorstellen dat de tranen je erg hoog zitten.. sterkte!