Hmm, balen zeg!! Ik duim dat hij vanmiddag zijn eten binnen houd en vanavond heerlijk thuis is!! Meid rustig aan he!!! Eetse!! Dikke knuf!!!!!
KK: ik hoop dat Christian zich beter gaat voelen en dan vanavond lekker naar huis mag om verder te herstellen! Meis, probeer ook aan jezelf te denken hè!!! Ik weet dat het moeilijk is, zeker nu, maar laat de boel maar de boel, want jullie hebben er niks aan als de meisjes 't lekker doen en Christian weer opgeknapt is en jij dan in de lappenmand zit. Ik zou willen dat ik dichterbij woonde....dan kwam ik je helpen *zucht*....nu kan ik niet meer doen dan aan je denken, duimen dat Christian naar huis mag en je nog weer een hele dikke knuffel geven!!!!!
Ach jeetje toch, lees ik dat Christian weer in het ziekenhuis ligt Lieve KK, maak je niet druk om een eventuele rommeltje in huis hoor! Richt je maar op jezelf je mooie meiden en op je man! Als er mensen zijn die daar geen begrip voor hebben dan zijn ze het niet waard! Maar ik denk dat jij de enige bent die zich daar druk om maakt Je doet het hardstikke super, je hebt tot nu toe een hele lieve meid van een Esmee opgevoed en Maureen wordt vast net zo'n knuffelkontje als haar grote zus, ze doen jouw naam eer aan Neem liever tijd voor jezelf dat je even tot jezelf komt dan dat je je druk maakt om het huishouden! Verder weet ik niet wat te zeggen, vind het heel sneu voor jullie allemaal
Dan had je de middag lekker voor jezelf. Wij mochten zowaar uitslapen vanmorgen. Meneertje werd pas om 8.15 uur wakker.
Rustig hier zeg...iedereen zeker sinterklaas aan het kijken op tv of in het eggie Ik heb vandaag de woonkamer een goede beurt gegeven, ben er best een poos mee bezig geweest. Al dat stof van de badkamer:x maar nu is het weer lekker schoon. Mannetje is nu de vloertegels aan het leggen, dus die kunnen er komende week al in. Lekker hoor! Er begint nu toch wel wat schot in te komen eindelijk. Het meubel komt over anderhalve week, dus als het bad ook eindelijk goed is dan gaat het allemaal nog goedkomen
Ik snap je helemaal. Ik wou dat ik voor je kan doen ware het niet dat je zo'n eind weg woont. Hoe is het vandaag met Christian?
Goed zo Karsten! Jij weet wat mama en papa nodig hebben Hier vanmorgen ook...half 9 werd ik wakker van Arinde...heerlijk! We hebben haar dus nu opgehouden tot half 2 en ligt nu lekker te slapen. Hoop dat ze nu weer een flinke ruk maakt, want vanavond gaan we op visite, dus totdat we weggaan moet ze in ieder geval wakker blijven. Hun zetten het campingbedje klaar, zodat ze daar gelijk kan gaan slapen.
Heb net even haar berichten gelezen. Goed van haar dat ze hem op heterdaad heeft kunnen betrappen. De ass.:x
Ben heel druk geweest. Was om 10 uur terug van boodschappen doen. Die opgeruimd en daarna aan het koken geweest. Heb gehaktballetjes gemaakt voor bij de borrel vanavond (schoonouders komen), een cake gebakken en alvast het grootste gedeelte van het avondeten bereid. Hoef nu alleen de rijst nog maar te koken. Verder wat hh zaken gedaan en net even de 500 meter schaatsen van de dames en heren gekeken.
Dan geniet je er alleen maar extra van straks. Heb geloof ik maar 5 minuten van de intocht gezien verder alleen maar in de keuken gestaan.
Lekker hoor. Ik geloof dat ik zo even boven moet gaan kijken want ik meende Karsten te horen. Heeft dan nu 2 uur geslapen. Hoop dat hij het redt tot 19 uur.