Juli 2008 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Miss Sil, 28 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Hoi meiden,

Na zondag lekker met het gezinnetje geweest te zijn waren we vandaag weer hard aan de slag in onze winkel! De hele zomer collectie panty's moeten eruit voor de winter collectie dus daar zijn we hard mee bezig! Bovendien word onze "keuken" veranderd omdat we nu meer was en droog apparatuur hebben...
    Heb dus geen tijd voor het forum gehad! Heb wel even snel foto's gezien van de meeting en het zag er ontzettend gezellig uit! Leuke kids hebben jullie hoor!

Vandaag heeft iemand mijn bod geaccepteerd voor een kaartje voor Coldplay dus ik ben helemaal door het dolle heen! Vrijdag ga ik hem ophalen dus 2 oktober ben ik ERBIJ :) :)

Marcus heeft 2 nachten goed doorgeslapen, 1 nacht 8 uur en 1 nacht 9 uur dus ik hoop dat dit zo door blijft gaan!

Hier alles oke? Nog bijzonderheden die ik moet weten?

2. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    super dat je naar coldplay gaat!,ik hoop ook voor je dat marcus door blijft slapen, mika doet het voorals nog niet

3. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Nieuwsgroepen.
    En het is nogal lastig, volgens hem, om het te krijgen en om jou te vertellen hoe het moet. Dus sorry.... :(

4. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    maakt niet uit, ben al iets aant downloaden, hopelijk is dit wel het goede programma, heb het via vinden.nl

5. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Hahah, zo doe ik het ook! Erg handig!

6. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Nou ja ik ga er maar niet vanuit, dan valt het ook niet tegen he! Ik bedoel van Marcus... :D

Hoe is het met jou? Ik kan trouwens totaal geen motivatie vinden om af te vallen :( Denk dat ik maar ga vragen om een dietiste ofzo...

7. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Leuk om weer van je te horen. Hebben jullie een kledingzaak?
    Enneh... heb je ontzettend veel voor dat kaartje betaald?

8. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    ik ook niet haha, ik ga volgende maand beginnen met sporten dus hoop dat het dan wat sneller gaat

9. Senn volgens Miq wordt de gameboy advance niet meer gemaakt.
    De DS is mooier en je kan er een kaartje ( grote van een spelletje) waar je een mini sd in kan doen. Dan kun je er alle spelletjes opzetten, die kun je vinden via nieuwsgroepen. Zo'n kaartje en mini sd kost dan ongeveer 60 euro en daar kun je dan 30 spelletjes opzetten en die kun je er weer af halen en weer andere erop zetten.

10. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Nee we hebben een stomerij met beenmode erbij en ook een collectie bikini's maar die kan nu ook wel het magazijn in ;)

Nee ik heb nog niks betaald maar hij ging akkoort met 60 euro

11. was dus al gemeld zie ik :)

12. gefeliciteerd met je 3000 :)

en een taartje voor ramoontje

13. :D ik doe heel voorzichtig

14. nieuwsgroepen :D

15. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    had het al in de gaten ja

16. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Jeetje het is hier echt elke dat hetzelfde riedeltje: overdag is eerst de vaste kern flink aan het kleppen zoals me, myself & I, Senninha, ML, Anno Niem en nog wat anderen.
    's Avonds zitten vervolgens Daantje en Ramoontje tegen elkaar aan te praten.
    En als zij weg zijn, kom ik nog eens om de hoek kijken.

17. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    regelmaat is heel belangrijk :)

18. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Ik ben dus zondag jarig [​IMG].
    Nou dat wordt me echt een mega gezellige boel joh. Echt iedereen laat me in de steek :( . Sowieso zit m'n hele schoonfamilie in Kenia, m.u.v. mijn stiefschoonvader en mijn geestelijk gehandicapte zwager.
    Onze beste vrienden uit Alphen komen niet. Mijn allerbeste vriendin komt laat. En mijn familie laat het ook erg afweten.
    Zit ik daar alleen met mijn ouders, broertjes, Merel en Bas :cry: .

19. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    En Merel moet morgen haar 1ste prikjes.
    Ik ga dat vast helemaal niet leuk vinden.
    Ben ook al bang hoe ze erop zal reageren.
    Hoe weet je nou dat je een zetpilletje moet geven? Moet je haar regelmatig temperaturen na de prikjes?

20. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Nou ik ga er ook maar eens vandoor, want alleen hier is ook zo saai. En Merel moet haar laatste flesje hebben.

Deel Deze Pagina