Juli 2008 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Miss Sil, 28 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Oh wat goed en bevalt het?

2. heb eigenlijk geen idee :) erg he? Ik durf er eigenlijk niet naar te vragen :)

3. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Ja hoor, heb alleen nog niet echt m'n huis voor mezelf, de aannemer loopt er nog rond voor de aanbouw, de schilder is nog bezig en de tuinman ook...... Maar buiten dat hebben we het wel erg naar ons zin! :)

4. Met mij is het wel goed hoor, ben alleen net als KK een beetje op nu.
    Maar ik ga maar gewoon door want wat moet je anders, heb ook nog 2 kleine mannen die aandacht willen en mijn werk doet moeilijk over afwezig zijn en ik ben teveel ziek geweest dit jaar volgens hun. En als de kids ziek zijn regel ik maar van alles zodat ik wel kan werken.

Zal blij zijn als 2009 voorbij is en hopelijk wordt 2010 een beter jaar.

5. en het wonen in Belgie?

6. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Kan me er alles bij voorstellen dat je je zo voelt nu :(. En op je werk moeten ze niet zo zeuren, je bent ook maar een mens! ;)

Hopelijk wordt 2010 inderdaad een beter jaar!

7. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Ik merk op zich (nog) weinig verschil, doe alleen nu wel veel meer dingen met de auto (moet ook wel hoor, want er zit hier bijna niks in de buurt). En Rick gaat natuurlijk alle dagen naar school (nou ja iig alle ochtenden en 2 middagen), da's ook wel even wennen.

8. naar de PSZ? Hij is toch nog geen 4? Hij is van 2006 toch net als Steijn?

9. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    christea sterkte! Hopelijk valt het mee..

10. Ja weet het maar ik kan me niet veroorloven om mijn baan te verliezen. Zeker niet met een man die een eigen bedrijf heeft.
    maar goed vanaf 1 jan zitten we een onderdeel van de universiteit hier en dan ga ik intern is op zoek naar wat anders, ben een beetje vastgeroest hier op deze plek :)

11. dank je Anno

12. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Nee,, echt naar school. ;)
    In Belgiƫ gaan ze vanaf 2,5 jaar naar school, iig alle ochtenden en de middagen mag (ze zijn nog niet leerplichtig, da's hetzelfde als in NL...maar de 5 jarigen moeten wel minimaal 220 halve dagen naar school zijn geweest willen ze kunnen beginnen in het basisonderwijs)

Rick is van 20 augustus 2006. ;)

13. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Dat snap ik natuurlijk....maar ja, je kunt je natuurlijk niet in 2-en splitsen en een beetje werkgever houdt daar ook wel rekening mee, toch? (tot op zekere hoogte natuurlijk)

14. :$ zo da's best veel

15. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    da's idd veel, maar ze hebben dus wel 2,5 jaar om er naar toe te werken om het eigenlijk gewoon hele dagen vol te houden....;). Dit is trouwens pas vanaf dit jaar hoor, de wet is hier aangepast....;)

16. Doen ze op zich ook wel hoor en ik snap ze ook, ik werk maar 3 dagen en het werk gaat wel gewoon door. Als ik het echt niet meer trek moet ik aan de bel trekken van mijn baas en dan gaan ze naar een oplossing zoeken, dus misschien iemand erbij.

maar ik kon wel calimiteiten verlof nemen zeiden ze bij P&O: maar da's 16 uur per kalenderjaar ;):$ dat schiet niet op natuurlijk. :)

17. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Meiden, ik ga nog effe wat doen in huis....geloof dat Joost toch maar is gaan slapen (zal zo eens even om het hoekje vd deur spieken ;)), dus nu kan het effe.

Tot later!!!!

18. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Hmmm, dat klinkt wel beter!

16 uur zet natuurlijk geen zoden aan de dijk ;):x:(

19. Jemig..
    Maar goed, zoals Steijn en Mees die zitten 3 hele dagen op het KDV ;)

20. doei doei en leuk dat je weer terug bent :)

Deel Deze Pagina