Juli 2008 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Miss Sil, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Of zal ik eerst nog eens een Anno Niempje proberen te scoren?

2. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Hmmm ik hoor een hoop gerommel door de babyfoon.............................Merel kan toch niet zoveel herry maken geloof ik. Ik ga toch maar eens kijken denk ik.

3. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Er gebeuren daar vreemde dingen. Ga snel naar boven.
    Doei.

4. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Dat Anno Niempje gaat me toch iets te lang duren, want ik moet eerst naar een nieuwe blanco pagina toe schrijven, dus ik ben nu echt weg.

5. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    succes meet de prikjes! en met een zetpilletje geven, ik heb mika er op een gegeven moment gewoon eentje gezet aangezien hij de hele tijd bleef huilen

6. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    sow vannacht een lekkere nacht gehad, mika heeft tot 6 uur geslapen :)! om kwart over 11 zijn laatste flesje gehad, maar vanmorgen had ik wel een lekkere verrassing zeg :shock. mika had gepoept, nou niets bijzonders maar het zat tot in zijn nek :confused:, tis maar goed dat leon nog niet weg was om te gaan werken want zou niet weten hoe ik dat in mijn eentje schoon had moeten krijgen, zijn rompertje zat helemaal onder de poep. moet eerlijk toegeven zo tegen 3 uur aan vannacht begon ie wat te jengelen dus dacht laat hem maar even en viel ie weer even in slaap toen rond half 4 begon ie weer maar viel ie ook weer in slaap en toen weer rond half 5 toen dacht ik van het is nu menes maar viel weer in slaap tot 6 uur, maar nu weet ik ook wel waarom ie zo deed, en waarom ie vanmorgen zolang over de fles deed, en het ergste is ik had het niet geroken! maar goed vanmorgen om kwart voor zeven nog ff in badje gedaan :) ligt nu lekker fris te slapen totdat ramoontje komt en dan mag ie weer de fles

7. lovelykids

lovelykids VIP lid

heb nog even weer gekeken, maar hij staat er nog steeds op
    ziek hoor! heb nu ook maar een meldin gemaakt

8. lovelykids

lovelykids VIP lid

goh er was nog een stukje over
    di heb ik nu opgegeten.
    gefeliciteerd nog met je mijlpaal op naar de 6000
    hoe groot word de taart dan wel niet

9. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Goedemorgen hier ook weer een goeie nacht gehad, alleen normaal slaapt Mayron altijd rond 8 uur 'savonds en word pas de volgende ochtend wakker maar gister kwam ie ook in ene om 12 uur nog een keer... Vaag, maar owkee...

Ik heb een beetje bijgelezen maar neit alles onthouden het was ook weer zoveel... Paar dingetjes wel waar ik ff op zal reageren...

Zag een superlief filmpje van Mika voorbij komen :D cute hoor...
    Ennem, Daantje en Ramoontje, have fun today ennem... foto's maken he? WIJ WILLEN SPAM!

Paricia, heel veel sterkte en ik hoop dat alles goed komt.

Silla, wat een EIKEL die kerel van de arbo zeg! Jij heb ook altijd van die dingen GRMBL :rolleyes:

Ow ennem Sen, idd, de ds is handig want dan hoef je neit helemaal apart spellen te kopen ennem... ik heb hier nog 600 spelletjes op cdrom voor de ds ;)

10. monkeylove

Ga je toch ergens heen? Lekker ergens wat eten enzo...

11. monkeylove

Jah, zou het wel doen, maar je merkt het vanzelf wel hoor, Mayron had ook koorts en pijn in zijn beentjes, dus dan weet je vanzelf wel wanneer je een zetpilletje kan geven en anders zijn wij er nog ;)

12. lovelykids

lovelykids VIP lid

13. monkeylove

Gister echt vet leuk setje voor Mayron gekocht, ik ga hem spammen!

14. monkeylove

Kijk wat leuk, die knoppjes op de broek passen qua kleur helemaal bij het truitje :p

15. monkeylove

Hmz die knoopjes zie je niet zo goed maar die zijn aquablauw...

16. monkeylove

Nou tis rustig hier. Ik ga nog 1 bakkie koffie pakken en dan Mayron de fles geven. BEn het aan het uitstellen en hij ligt nu te spacen voor babytv :)

17. monkeylove

Ow haaaah Anno, gefeliciteerd trouwens met je 1500! :p

18. Leuk setje ML :) waar heb je die vandaan?
    Ik kan zo weinig vinden voor de jongens op het moment, het is allemaal grijs, donkerbruin, donkergroen etc...

19. dat ken ik. die nieuwsgroepen werken wij ook mee. (nou, christian dan, maar ik begin er ook verstand van te krijgen..)

20. monkeylove

er is hier een name-it winkel in zoetermeer en daar heb je zuuuulke leuke dingen.

Share This Page