Laatst heeft Silla daar een jasje voor Mayron gekocht dat ze hier in Zoetermeer was en nog wat dingetjes voor Tygo, ook heb je 2 pyjama's van name-it voor 14,95. Echt stoere pyjamaatjes... Ik probeer me altijd in te houden als ik er langs loop, want de nieuwe collectie is weer zeeer verslavend
En dit is ook een name-it setje, tenminste idd niet zoals in andere winkels te vinden is, Het is stoer, leuke kleurtjes...
Ik voel altijd met mijn tong op het voorhoofdje, als deze warmer is dan jou tong (dat is jou lichaamstemp) dan hebben ze verhoging, zo hoef je niet steeds die thermometer in de billetjes stoppen! En vervelend zeg dat je verjaardag zo klein geviert gaat worden! Ik vier mijn verjaardag juist niet omdat het altijd té druk is...
Gisteravond had ik Marcus nog even wakker gemaakt voor de fles, maar vannacht is ie beetje aan het spoken geweest! Om 2 uur begon ie al met jengelen dat heb ik weten te rekken tot kwart voor 3, toen werd ie boos, dus 90 cc gegeven. Vervolgens hoorde ik hem om 5 uur weer maar hem laten liggen en toen kwam ie om kwart voor 7 weer en was ie meteen boos... Snap er niks van hoor! Hij had zijn fles gisteren om kwart voor 5 en heeft toen geslapen tot ik hem wakker maakte om 10 uur... Naja wie weet vannacht weer beter!
Goedemorgen allemaal... Had al ff beetje bijgelezen, maar ben nog steeds moe, dus er blijft weinig hangen vandaag... Gisteravond ff bij mn zwager en schoonzus op visite geweest. Esmée sliep om kwart voor 8 gewoon bij mn schoonzus en heeft daar tot kwart voor 10 geslapen, toen zijn we naar huis gelopen, Esmée bij Christian in de draagzak (sliep gewoon door). Daarna lekker in bed.. Ff pink erin, sliep binnen 10 seconden! Heeft doorgeslapen tot half 3! Daarna tot half 8! Heerlijk... Vandaag lekker bijna niks doen.. Miss beetje internetshoppen Liefs Wendie...
Ik ben weer bij gelezen! Ga zo de boel inpakken en dan vertrekken we richting Daantje en Mika . (als ik rick tenminste bij de tv kan wegkrijgen want Fifi het bloemenmeisje is erop ). Tot later!
goeiemorgen allemaal! nou we hebben gister 4 flessen gegeven.. zoals ik gisteravond al zei was hij om 18:45 al wakker en aan t huilen van krampjes... (hij had 's middags voor het eerst meer in de fles gehad nml 225 cc) om half negen heeft hij laatste fles gehad en om 21:00 was hij kapot van het huilen. Dus op bed en ja hoor...vanmorgen 7:30 dus wat dat betreft heel knap. Vanmorgen weer 230 cc gegeven maar hij heeft nu dus wel steeds krampjes! dat vind ik zo zielig en eigenlijk veroorzaak ik t zelf door hem meer in de fles te geven... heb net over de telefoon nog even met hubby overlegd en gaan denk ik toch maar verlagen naar 200 cc mocht hij dan 's avonds nog een keer komen krijgt hij dan nog een halve fles. Zo bouwen we die dan af en langzaam gaan we dan de andere flessen verhogen naar 225. pff t is wel vreselijk moeilijk hoor... als we dat gedoe met zijn voedingen in t begin niet hadden gehad was t misschien makkelijker geweest. sorry ff ego berichtje ga nu even teruglezen! liefs Nannie
Heb je gelijk in. We zien eerst hoe het gaat met de 4 flessen en dan als dat op regel is proberen we fruit...
Sterkte meid! vraag me alleen wel af wat er dan is gebeurd?! het klinkt wel heel erg heftig allemaal dat de HA ook nog de tuchtcommissie gaat inschakelen! Maar als je daar neit over wilt praten snap ik het ook! Gefeliciteerd met de caravan...is een leuk iets om je daar op te richten! geniet er maar van! knuffel van mij voor jullie!
Dat is niet zo leuk voor je! Ik vind het altijd wel lekker, ik ben midden in de zomer jarig en dan is vaak iedereen op vakantie. Lekker rustig, heerlijk!
is volgens mij ook echt het weer waardoor ze last krijgen van snotneusjes enz. niks aan he! haha knorretje dat is zo zielig brenden had het vorige week ook en dat snotje gaat dan erin en eruit haha
Succes alvast! Ik heb Marin toen wel regelmatig getemperatuurd. Maar heb haar geen zetpil gegeven, omdat ze nergens last van had.